Gå til innhold

17.mai frokost

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (1 time siden):

Det kan jo ikke komme en 16- åring og si til moren at hun har invitert en haug med folk tre dager før. Er hun sjefen hjemme? Det var det morsomme, men jeg kom med oppriktig gode råd hvis du lurer på frokost. Det er Norges nasjonaldag, så da syns jeg norsk mat passer best.

Hvor lang frist trenger du egentlig til en uformell frokost? Det er jo ingenting som trenger lang tid for å planlegge ved frokost?

Hi har fått mange gode forslag, jeg ville også hatt med frukt, diverse meloner, druer, eple osv. 

Anonymkode: 754d2...e5a

Fortsetter under...

ReneRene skrev (1 time siden):

Det kan jo ikke komme en 16- åring og si til moren at hun har invitert en haug med folk tre dager før. Er hun sjefen hjemme? Det var det morsomme, men jeg kom med oppriktig gode råd hvis du lurer på frokost. Det er Norges nasjonaldag, så da syns jeg norsk mat passer best.

Hvorfor ikke? Her er dørene åpne. De skulle egentlig sitte av en venninne, men så vart det endringer i planene. Har jo ingenting med at hun er sjefen. Alltid koselig når ungdommene vil komme hit.

Anonymkode: 2c838...100

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Croissanter og pain au chocolat. De halvnakne fra Jacobs er gode

Og stekte pølsebiter

Og alkoholfri musserende

Anonymkode: 99bc6...105

Når autokorrekt begynner å seksualisere bakevarer….

Anonymkode: 81f64...e86

Herlighet så mye rart en tillater seg å skrive! 😂 

1. Det høres mer en godt nok ut det du allerede har tenkt. Jeg har handlet inn alkoholfritt sprudlende eplejuice, med jordbær oppi ;) 

2. Jeg jubler over at ungdomene har forstått at våres hus alltid er åpent, så lenge de oppfører seg fint og følger våres regler (det gjør de). Om de plutselig skulle kollidere med våres planer, så må de enten henge med oss også, eller velge å sette seg ute i vinterhagen eller ligende❤️ 

Poenget er: SÅ BRA at ungdommene er trygge nok til å lage i stand noen dager før hos dere. 🇳🇴 Mye bedre enn at de reker rundt enn annet sted🇳🇴

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Du vet at 17 mai frokost innebærer champis og mye alkohol?

Anonymkode: b4cd9...2ff

Hæ?? Vi har fast tradisjon som går på rundgang i familie/vennegjengen med frokost. Vi har holdt på i 20 år, og det har ALDRI blitt servert alkohol! Har ikke vært i våre tanker. 

Anonymkode: 52807...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...