Gå til innhold

Nabo som BRÅKER!

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg til å komme hjem fra jobb og spise middag ute på terrassen i varmen. Men på grunn av den j… naboen gikk det fullstendig i vasken. Han driver og klipper gress bak huset sitt, og det bråker seriøst sånn at vi ikke får til å snakke med hverandre. Altså… dette er jo tiden da familier kommer hjem fra jobb og skole og har lyst til å slappe av litt sammen, må han holde på akkurat NÅ?! Dette er et tett boligstrøk, kan ikke skjønne annet enn at andre også må irritere seg…?! 
Han klipper dette gresset ca hver andre uke, holder gjerne på en halvannen time hver gang. Blir GAL. 

Gikk bort for en halvtime siden og sa ifra at vi gjerne ville spise middag i ro og fred, og at det også finnes stillere verktøy han kan bruke. Sa rett ut at vi ikke kan høre hverandre på terrassen sånn som bråket er nå.

Tror han ble litt muggen… holdt opp et kvarters tid, men nå er det på an igjen. 

Kan man ringe noen… eller må man seriøst finne seg i dette i et nabolag?! 

Anonymkode: b8dde...77a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447597-nabo-som-br%C3%A5ker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hadde gledet meg til å komme hjem fra jobb og spise middag ute på terrassen i varmen. Men på grunn av den j… naboen gikk det fullstendig i vasken. Han driver og klipper gress bak huset sitt, og det bråker seriøst sånn at vi ikke får til å snakke med hverandre. Altså… dette er jo tiden da familier kommer hjem fra jobb og skole og har lyst til å slappe av litt sammen, må han holde på akkurat NÅ?! Dette er et tett boligstrøk, kan ikke skjønne annet enn at andre også må irritere seg…?! 
Han klipper dette gresset ca hver andre uke, holder gjerne på en halvannen time hver gang. Blir GAL. 

Gikk bort for en halvtime siden og sa ifra at vi gjerne ville spise middag i ro og fred, og at det også finnes stillere verktøy han kan bruke. Sa rett ut at vi ikke kan høre hverandre på terrassen sånn som bråket er nå.

Tror han ble litt muggen… holdt opp et kvarters tid, men nå er det på an igjen. 

Kan man ringe noen… eller må man seriøst finne seg i dette i et nabolag?! 

Anonymkode: b8dde...77a

Dette er helt innafor. En gang annenhver uke? DET må alle tåle på en hverdag. 

Haha, naboen din får ikke klippe gresset en gang annenhver uke?

Mange som har klippet i nabolaget her i dag også, det må man virkelig tåle om man velger bo i tettbegyde strøk.

Du blir gatas snakkis om du skal oppføre deg sånn. Surpompen i nr x.

Anonymkode: 3a0d2...4ab

Annonse

Ja, selvfølgelig er det greit å klippe gresset annenhver uke. Du sa at det fantes stillere verktøy....til å klippe plenen med, hva tenkte du på da, ligge på kne med saks?? Nå har du i hvert fall gjort deg kjent som gatas surpomp 😂

Jeg lurer litt på hva slags gressklipper han har som bråker så voldsomt mye.

Anonymkode: c2222...a99

Jeg må innrømme at jeg drømmer om en felles plenklippedag i feltet, for det er til enhver tid minst en nabo som klipper gresset, men det er jo noe man må tåle når man bor i nærheten av andre. Jeg har en nabo som klipper hele plenen med en sånn bitteliten kantklipper, det høres ut som et tannlegeborr på høygir, men selv det kan man jo ikke si noe på. 

Anonymkode: afd78...3cb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...