Gå til innhold

Noen som kjenner til Payex? Fikk nettopp et betalingskrav via sms

Anbefalte innlegg

Det er fra den lokale legevakten, men der har jeg ikke vært. Min sønn hadde time i går men han gikk ikke. Mener han sa ifra om at han ikke skulle ha timen likevel. Kan dette være reellt? Han har jo eget kort han uansett betaler med, så dette skjønner jeg ikke. 

Anonymkode: b970b...bc5

Fortsetter under...

Østerdølen skrev (Akkurat nå):

Har han ikke fått avbestilt innen rimelig tid, må han betale gebyr. Så det høres reelt ut.

Det kan jo være det. Men han er voksen og myndig for lengst. Var liksom det som var litt rart. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er fra den lokale legevakten, men der har jeg ikke vært. Min sønn hadde time i går men han gikk ikke. Mener han sa ifra om at han ikke skulle ha timen likevel. Kan dette være reellt? Han har jo eget kort han uansett betaler med, så dette skjønner jeg ikke. 

Helsevesenet bruker endel Payex, og timer avbestilt på kort varsel må ofte betales uansett, så det høres reelt ut for meg.

Anonymkode: f96bc...cb4

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det kan jo være det. Men han er voksen og myndig for lengst. Var liksom det som var litt rart. 

Å, han er myndig ja, da var det rart at det kom til deg.

Anonymkode: f96bc...cb4

Annonse

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Kan det være at informasjonen om han å legevakta ikke er oppdatert etter han ble myndig så det fortsatt er ditt telefonnummer som er registrert?

Anonymkode: 4e455...8ce

ja det er mulig. Må ringe og sjekke tror jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...