Gå til innhold

Invitere alle eller noen på aktiviter som fornøyelses park?

Anbefalte innlegg

Hei!

meg og min samboer pleier og holde fest hos oss for god gjengen, jeg som har introdusert meste parten av dem for hverandre, noen av dem kommer veldig godt overens som er kjempe stas og kjekt synes jeg da! Tingen er at jeg synes blir så mange vis vi skulle ha planlagt om å dra på fornøyelses park. Vi er pleid og være 9-10 stk på festene. Bare 1 av dem har bil lappen så vi kan ikke kjøre alle dit. Tingen jeg tenker mest på er at det blir nok noen eller bare 1-2 stk som ikke kan den dagen og foreslår en annen dag uansett om 5-6 av de kan. Er det urimelig å dra likevel når fler tallet kan? Tenker jeg, men om jeg velger å invitere bare noen få så føler jeg at jeg utelater  de andre som ellers er med på festene våres. Men redd det blir sånn at flere ikke kan den dato om jeg spør alle som pleier å feste med oss at 5/10 kan.

så leser jeg der noen ikke føler seg dårlig for å ikke invitere med alle fordi alle kan jo ikke absolutt være med på alt?

beklager for rotete skriving prøvde mitt beste å lufte dilemmaet mitt😅

Anonymkode: b1608...920

Fortsetter under...

"Heisann. Vi har tenkt oss på Tusenfryd lørdag xx. juni og det hadde vært kjempegøy om noen av dere ville bli med. Får vi til å bli en liten gjeng?"

Så sender du meldingen på en gruppemelding, de som vil og kan hiver seg på. Ikke noe dilemma i det hele tatt. De første som spør om å sitte på får ja, når bilen er full må resen ta bussen. Spør noen om å bytte dato svarer du at dessverre, det er denne helga dere kan.

Anonymkode: 4162a...451

Du vil invitere alle på noe som du vet en- to ( eller flere? ) ikke kan være med på, og at det er med i regnestykket siden det ikke er plass til dem. Hvis du vet at det kun er en eller to som ikke kan, så tror jeg at jeg hadde invitert kun et par eller to. Å la en eller to av 10 stå på utsiden er ikke greit i mitt hode.

Endret av ReneRene

Er dette noe som skjer rundt om? At voksne folk inviterer med seg god gjengen på fornøyelsespark? Det har jeg aldri hørt om. Om vi skal noe med flere andre så sender vi melding om at vi tar en tur til xxx denne datoen, og det er hyggelig om dere kan hive dere med. Kan man ikke så står de fleste voksne i det helt uten traumer. 

Anonymkode: 95d7d...fdc

Det er da virkelig ikke noe dilemma. Jeg regner med at dere er voksne. Det at ting ikke alltid passer er en del av det å være voksen og har man ikke lært at det så er det på tide å nå.

Ellers er det vanskelig å skjønne hva du egentlig vil, så sørg for at de som får invitasjonen skjønner hva det dreier seg om.

Anonymkode: a944a...dc7

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...