Gå til innhold

Kjøper dere av selgere som ikke har vurderinger?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper mye brukt på finn.no som må sendes ,men har da kjøpt av selgere som har mange vurderinger så jeg føler meg trygg på å kjøpe. Jeg la ut annonse om at jeg ønsket å kjøpe en festdrakt som ikke lenger selges i butikken. Fikk svar fra en som hadde en å selge men den måtte sendes. Jeg betaler gjerne for frakten så det er ikke noe problem. Men ser på siden hennes hun har vært medlem siden 2022 men har ikke en eneste vurdering,å selger heller ikke andre ting. Hadde du tatt sjansen på å vippse 1200 kr i forskuddsbetaling da? Kjenner jeg er skeptisk

Anonymkode: b299f...763

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg kjøper mye brukt på finn.no som må sendes ,men har da kjøpt av selgere som har mange vurderinger så jeg føler meg trygg på å kjøpe. Jeg la ut annonse om at jeg ønsket å kjøpe en festdrakt som ikke lenger selges i butikken. Fikk svar fra en som hadde en å selge men den måtte sendes. Jeg betaler gjerne for frakten så det er ikke noe problem. Men ser på siden hennes hun har vært medlem siden 2022 men har ikke en eneste vurdering,å selger heller ikke andre ting. Hadde du tatt sjansen på å vippse 1200 kr i forskuddsbetaling da? Kjenner jeg er skeptisk

Har selger bekreftet profilen sin på Finn med bank-id?

Anonymkode: 6dad8...cb4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun kan ha vært medlem på Finn av andre grunner. Selv er jeg medlem på Finn pga tilgang til boligannonser, har aldri kjøpt eller solgt en eneste ting. Men hvis jeg la ut en ting nå, så ville jeg stått som medlem siden 2019 uten et eneste salg/kjøp fra før.

Anonymkode: bcd4e...f40

Jeg har ingen vurderinger, ei heller har jeg orka å styre med verifisering (fordi jeg ikke husker passord), men jeg er ryddig og ordentlig likevel altså :) tror ikke jeg har skjekka andres vurderinger heller 

Sønnen min kjøpte noe av en fyr med gode vurderinger. Det ble bare surr. Så tror ikke det ene utelater det andre 

Anonymkode: 10c6a...1df

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har ingen vurderinger, ei heller har jeg orka å styre med verifisering (fordi jeg ikke husker passord), men jeg er ryddig og ordentlig likevel altså :) tror ikke jeg har skjekka andres vurderinger heller 

Sønnen min kjøpte noe av en fyr med gode vurderinger. Det ble bare surr. Så tror ikke det ene utelater det andre 

Anonymkode: 10c6a...1df

Okey så bra da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...