Gå til innhold

Får din 16 åring rulle med russen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

amandine skrev (4 timer siden):

Å la min 16 år gamle datter rulle på guttebuss for å oppnå status ved å ha sex/ bli utnyttet av dritings/ påvirkede sprengkåte idioter er helt uaktuelt. Virkelig helt uaktuelt. 

Ja dor alle er jo sånn🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 4e8be...7f0

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja dor alle er jo sånn🤦🏻‍♀️

Mange nok til at det er tryggere å møte en bjørn i skogen enn det er å møte en mann.

Anonymkode: 22265...fc0

Annonse

amandine skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du 19 år gamle gutter ønsker å ha med 16 år gamle jenter på rulling? Fordi de er gode samtalepartnere?

Vel dor å ha det gøy , danse og skravle .

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

De har sikkert ikke sex. Helt sikkert. Ikke.

Og det er helt sikkert ingen ulovlige rusmidler tilgjengelig heller. Helt sikkert. Ikke.

Anonymkode: 2ce4e...71a

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Foreldreprisen 2024 der altså.

Anonymkode: 11992...e17

Hvorfor det? Du aner ikke noe om hvorfor jeg velger å si ja en gang. Men søsteren er russ, så 16-åringen blir voktet av en gjeng hauker. 

Anonymkode: a3709...418

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor det? Du aner ikke noe om hvorfor jeg velger å si ja en gang. Men søsteren er russ, så 16-åringen blir voktet av en gjeng hauker. 

*en gjeng fulle hauker

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vel dor å ha det gøy , danse og skravle .

Har du vært på en russebuss? Sønnen min ruller nå og de har på hørselsvern og de kan kun kommunisere enkle ting via hendene. Så skravling utgår i allefall. 

Anonymkode: 6939b...24c

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det er virkelig ingen grunn. Ingen grunn. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Har du vært på en russebuss? Sønnen min ruller nå og de har på hørselsvern og de kan kun kommunisere enkle ting via hendene. Så skravling utgår i allefall. 

Anonymkode: 6939b...24c

Alle russ vektlegger det samme i russetida. Alle drikker like mye, alle har likt volum på musikken. 

Anonymkode: 72c58...04f

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det er virkelig ingen grunn. Ingen grunn. 

For deg nei. Jeg har litt mer tillit til barna mine enn det du har til dine da. Eller kanskje et bedre forhold til dem. Vi er forskjellige

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så flott at du dømmer og tror at alle som er russ ligger drita i grøftene rundt om… 

Alle russ ligger ikke i grøftene nei, men de som er med på buss er ikke gjennomsnittsrussen heller, selv om man får det inntrykket når man leser avisene.

Det er bare en liten andel av russen som er med på dette, de bruker avsindig mye penger på det, så vi kan anta at de er over gjennomsnittet opptatt av festing og at de vil ha mest mulig valuta (dvs. fest) for pengene sine. Det betyr mye alkohol.

Anonymkode: 2ce4e...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...