Gå til innhold

Når mine foreldre spør om min kjæreste kan kjøre dem her og der?

Anbefalte innlegg

Mine foreldre har ikke bil lappen, (noe de kanskje hadde trengt da)

Jeg liker ikke helt å måtte spør kjæresten om han kan feks kjøre moren min eller faren min her og der for å hente noe feks. 
Får litt dårlig samvittighet da han er som regel utmatt etter jobb og da har plutselig min far kjøpt noe møbel som må hentes ute og bæres.. «Markus har jo plass i bilen så jeg kan jo spørre han!»

Jeg vet at for mine foreldre så er det et stort pluss med folk som er hjelpsomme og sier ja. Feks kjæresten synes faren min er grei nok men faren min har veldig munn diare da🤣 og holder ikke lett kjeft. Så kjærsten min som er mer introvert ja😅

Anonymkode: 50690...ef6

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du får ta lappen selv da. 

Anonymkode: 4205b...265

Er det ikke bedre at his foreldre tar lappen, ettersom det er de som har et behov for å kjøres hit og dit? Da kan jo de kjøre hi rundt også når hun trenger det.

Anonymkode: 2feb4...d05

ReneRene skrev (17 timer siden):

De utnytter ham på grunn av posisjonen han er i som din kjæreste. Dette er frekt og også manipulerende. Det er det selv om de ikke skulle være klar over det.

Hm tror kanskje de ikke er klar over det selv. Jeg tenker at en sjelden gang er greit men flere ganger da blir jo det litt mas. Jeg skjønner at de er glad i hjelp men ja

Anonymkode: 50690...ef6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...