Gå til innhold

Geniale apper? Har du noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Buy me a pai - grocery list - den bruker hele familien, og vi har forskjellige lister til forskjellig bruk. En vanlig handleliste, en til hytta, huskeliste til ferien osv  Tror det må være en av de jeg bruker mest. 

Anonymkode: 27556...1fa

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Buy me a pai - grocery list - den bruker hele familien, og vi har forskjellige lister til forskjellig bruk. En vanlig handleliste, en til hytta, huskeliste til ferien osv  Tror det må være en av de jeg bruker mest. 

Sjekket den nå. 600 kr for å laste ned appen? 😅 Er det da gratis for familiemedlemmene eller er det 600 kr per pers?

Anonymkode: d997b...a40

Listonic,  en liste-app som kan deles med de man ønsker, så lenge de også har appen. Vi har en fast som heter "Handleliste" som hele familien har, så legger vi inn ting når det nærmer seg tomt, en kommer på middager ol., og den som skal handle står da med fiks ferdig liste. Jeg bruker den også til å pakke fordi jeg alltid glemmer noe, så nå ligger det en fast liste der hvor jeg huker av ettersom jeg pakker, og henter den opp igjen etterpå. 

Anonymkode: e3e21...40c

Sjekket den nå. 600 kr for å laste ned appen? 😅 Er det da gratis for familiemedlemmene eller er det 600 kr per pers?

Vi bruker ToDo til det samme, har ikke betalt for den og den fungerer både på iPhone og samsung

Anonymkode: e6fb5...311

Annonse

Oi 😅 Den var gratis eller veldig billig da jeg fikk den for mange år siden…. 

Oda og/eller Meny-appen. Alle i familien er logget inn og legger inn varer etterhvert som man åpner den siste av noe, eller får lyst på noe pålegg eller annet. 
bestiller så varer levert på døra en gang i uka. 

Anonymkode: 98d1a...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...