Gå til innhold

Skal du boikotte?

Anbefalte innlegg

Skrevet
ReneRene skrev (24 minutter siden):

Dette var veldig banalt syns jeg, men du burde nok helst fått tak i mannen uansett ofre, for hvis ikke ville dine barn, din familie og dine venner fort blitt neste ofre. Hvis de ikke var en av dem som ble slaktet i massakren 7. oktober da.... 

Noen ganger må faktisk visse organisasjoner utryddes, og de skal ikke slippe unna selv om de gjemmer seg, har gisler og bruker befolkningen som skjold. De må bort rett og slett, og det skjønner alle som ser hva de er istand til. 

Israel slakter barn. Om man skulle gått i begravelsen til alle barna som er drept måtte man gått i begravelse hver dag i 48 år! Ettertiden vil fordømme oss hardt. 

Anonymkode: 62eae...cfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Israel slakter barn. Om man skulle gått i begravelsen til alle barna som er drept måtte man gått i begravelse hver dag i 48 år! Ettertiden vil fordømme oss hardt. 

Akkurat som Hamas startet med, og derfor må de utryddes. Jeg tror ikke du skal si "oss"

Skrevet
ReneRene skrev (30 minutter siden):

Akkurat som Hamas startet med, og derfor må de utryddes. Jeg tror ikke du skal si "oss"

Men Hamas blir ikke utryddet. Du tror ikke de befinner seg i skuddlinjen lenger? Så naiv er selv ikke du. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

«Oss»? Det er da ingen i Norge som kan forsømmes for det Israel gjør.

Anonymkode: 533b7...28d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

«fordømmes»

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Men Hamas blir ikke utryddet. Du tror ikke de befinner seg i skuddlinjen lenger? Så naiv er selv ikke du. 

Skuddlinjen? Nei, de gjemmer seg. Dette var godt planlagt skjønner du, men det er framdeles mange av dem på Gaza, og jeg tror nok andre har mer oversikt over dette enn du og jeg. Heldigvis, vil jeg legge til! 

Men til den brukeren her som syns det var så fryktelig at Klein hadde truet en fotograf, så var det nok som det ante meg!  Han kom med en truende bevegelse mot kamera etter at avtaler var blitt brutt, og selv om han sa fra, så fortsatte hun å filme. Nei, det var ikke bra av ham, og kritikk er absolutt på sin plass, men å bli utestengt for dette er overreaksjon de lux!!  Men sånn går det når alt blir tull og stress på grunn av demonstrantene og tullet de lager. De skulle vært bortvist..

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (42 minutter siden):

Skuddlinjen? Nei, de gjemmer seg. Dette var godt planlagt skjønner du, men det er framdeles mange av dem på Gaza, og jeg tror nok andre har mer oversikt over dette enn du og jeg. Heldigvis, vil jeg legge til! 

Men til den brukeren her som syns det var så fryktelig at Klein hadde truet en fotograf, så var det nok som det ante meg!  Han kom med en truende bevegelse mot kamera etter at avtaler var blitt brutt, og selv om han sa fra, så fortsatte hun å filme. Nei, det var ikke bra av ham, og kritikk er absolutt på sin plass, men å bli utestengt for dette er overreaksjon de lux!!  Men sånn går det når alt blir tull og stress på grunn av demonstrantene og tullet de lager. De skulle vært bortvist..

Ingenting rettferdiggjør å oppføre seg truende mot andre.

Anonymkode: d5049...a33

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke det er mange som ser på Hamas som helter her også. Men det blir begått grov urett på begge sider i konflikten, og så lenge Israel fortsetter med disse angrepene mot sivilbefolkningen, så burde ikke Israel kunne delta. Det handler ikke om å velge side i konflikten, eller om jødehat. Tror de fleste nordmenn kan alt for lite om denne konflikten til å kunne velge side. Det er ikke greit for Hamas (palestina) å gå etter de sivile i Israel, og det er ikke greit for Israel å gå etter de sivile på Gaza. Skulle en mann slå meg, og jeg ta igjen med å slå han, men så putter han barnet sitt foran seg som skjold, er det da greit å slå barnet? For det var jo faktisk mannen (Hamas) som startet det. Når han da bruker barnet sitt (sivilbefolkningen i Gaza) son skjold, da er det liksom greit for meg (Israel) å slå barnet. For at jeg kanskje kommer til mannen til slutt. Den logikken har ikke jeg, og jeg tror det er mange av de som er imot at Israel deltar i Eurovision som heller ikke ser den logikken. 

Anonymkode: f4313...6a7

Her har denne mannen kidnappet ditt barn, ville du da bare snudd deg å gått? Man kan jo alltids lage flere barn. 

Anonymkode: c568a...568

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oss, som i verdenssamfunnet. Jøyemeg. 

ReneRene skrev (1 time siden):

Du bruker utryddelse av Hamas som unnskyldning for å slakte palestinske barn. 

Jeg har lest i flere aviser at ingen vil gå ut med nøyaktig hva som har skjedd i E, men du har som vanlig full kontroll, og nøler ikke med å gi offeret skylden. Om man tror at arrangøren av dette arrangementet tar lett på å utestenge et land, og gjør det for bagateller, er man så dum at det nesten ikke er til å tro. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Oss, som i verdenssamfunnet. Jøyemeg. 

Du bruker utryddelse av Hamas som unnskyldning for å slakte palestinske barn. 

Jeg har lest i flere aviser at ingen vil gå ut med nøyaktig hva som har skjedd i E, men du har som vanlig full kontroll, og nøler ikke med å gi offeret skylden. Om man tror at arrangøren av dette arrangementet tar lett på å utestenge et land, og gjør det for bagateller, er man så dum at det nesten ikke er til å tro. 

Hvorfor i alle dager skal verdenssamfunnet fordømmes for det Israel gjør? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Klart at det er offeret sin feil! Tenk å ikke tåle bittelitt trusler.

Og mannen blir utestengt UTEN at du får vite hele grunnen og kan gi ditt syn på saken. Makan!

Vi kommer garantert til å få vite hele historien til sin tid.

Anonymkode: 4b96e...73f

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skal verdenssamfunnet fordømmes for det Israel gjør? 

Nei, si det....den som sover synder ikke....

Skrevet

Sånn, da har jeg sendt mine 20 stemmer til Israel i dag også. Oppfordrer flere til å gjøre det samme!

Anonymkode: 7aa1a...b46

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, si det....den som sover synder ikke....

Nei den sover synder ikke, men det har ikke noe med dette å gjøre. Med mindre man støtter Israels terror på Gaza så er det da heller ingen grunn til at andre skal dømme en? Skal «vi» dømmes av ettertiden fordi Russland begynte å bombe Ukraina også, eller for heslighetene i Syria?

Skrevet

Har slutta å se på det sirkuset for mange år siden 

Anonymkode: 96484...c0b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sånn, da har jeg sendt mine 20 stemmer til Israel i dag også. Oppfordrer flere til å gjøre det samme!

Forbauser meg ikke over hvor lite sympatisk det går ann å være. Intelligent er du iallefall ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Forbauser meg ikke over hvor lite sympatisk det går ann å være. Intelligent er du iallefall ikke. 

Joda, det de jeg. Har nok høyere utdannelse enn deg også tipper jeg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er det siste jeg kommer til å gjøre. Ikke var sangen noe spesielt bra heller, så vinner den, er det tydelig pga sympatistemmer..

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er det siste jeg kommer til å gjøre. Ikke var sangen noe spesielt bra heller, så vinner den, er det tydelig pga sympatistemmer..

Jeg blir veldig glad hvis den vinner pga sympatistemmer! Det betyr at antisemittismen i Europa iallefall er mindre enn i Norge.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Joda, det de jeg. Har nok høyere utdannelse enn deg også tipper jeg.

Utdanning og intelligens er to forskjellige ting men det skjønner ikke du, tenker jeg.

Om du må vite så er jeg godt stilt på alle områder. Jeg vet bedre enn å hause opp Israel bare fordi man har en religiøs oppfatning av at Israel er hellig. Prøv å tenk litt selv. 

Den dobbeltmoral man ser fra Israel er helt sykt. Gaza har lenge vært en trykkoker og slaver for Israels harde hånd. Det Israel gjør og har gjort kan likestilles med det jødene selv opplevde under andre verdenskrig. Klart Hamas har gjort mye grusomt men det som nå skjer er helt hinsides all normal fornuft. 

Jeg er hverken for Palestina eller for Israel men jeg er imot folkemord!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Utdanning og intelligens er to forskjellige ting men det skjønner ikke du, tenker jeg.

Om du må vite så er jeg godt stilt på alle områder. Jeg vet bedre enn å hause opp Israel bare fordi man har en religiøs oppfatning av at Israel er hellig. Prøv å tenk litt selv. 

Den dobbeltmoral man ser fra Israel er helt sykt. Gaza har lenge vært en trykkoker og slaver for Israels harde hånd. Det Israel gjør og har gjort kan likestilles med det jødene selv opplevde under andre verdenskrig. Klart Hamas har gjort mye grusomt men det som nå skjer er helt hinsides all normal fornuft. 

Jeg er hverken for Palestina eller for Israel men jeg er imot folkemord!

Hehe så søt du er!

Skrevet

Estonia får meg i hvert fall til å le 😆

Anonymkode: d5049...a33

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg blir veldig glad hvis den vinner pga sympatistemmer! Det betyr at antisemittismen i Europa iallefall er mindre enn i Norge.

At man er imot folkemord, er ikke synonymt med at man er imot jøder altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

At man er imot folkemord, er ikke synonymt med at man er imot jøder altså. 

Dersom det skjer et folkemord, er det palestinernes egne representanter - terrororganisasjonen Hamas - som er ansvarlige for det. Ikke Israel.

Skrevet

Fy flate, Gunhild er helt RÅ. Gåsehud under hele fremførelsen. 

Anonymkode: ef157...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...