Anonym bruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Har en venninne som har en tøff tid. Hører lite fra henne. Jeg sender melding innimellom og hører hvordan det går og om jeg kan gjøre noe. Føler meg så hjelpesløs. Har lyst å være der for henne, men virker som hun trenger tid for seg selv og jeg vil ikke mase. Anonymkode: 58fc9...0bb
the amazing spidermamma Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Er det kanskje bedre å tilby noe konkret? Det er kanskje vanskelig å komme på noe å svare hvis du spør "kan jeg gjøre noe for deg?", men hvis du spør om hun vil gå en tur /vil at du kommer innom med lunsj som du har laget - osv, så er det kanskje lettere å ta imot?
Himmel og hav Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 Kom på døra med en gryte med mat eller en pose hjemmebakst. Vær tydelig på at hun ikke trenger å invitere deg inn og at du bare ville gjøre noe hyggelig. Om du bor langt unna kan du sende blomster eller morgenlevering isteden.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Spør om du kan ta deg en tur innom. Ikke kom uanmeldt. Har hun det tøft, kan det gjøre der verre å komme iten avtale. Man orker nemlig ikke alltid å ha det strøkent når man er langt nede, og det kan bli flaut Anonymkode: 45652...d6a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 Tusen takk for gode svar. Tenker jeg skal gjøre noe sånt. Vil bare at hun skal vite at jeg er der og bryr meg uten at hun skal føle noe er noe press. Anonymkode: 58fc9...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå