Gå til innhold

Vanlig og bringe med noe fra ferien sin til andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen er det alltid et selvfølge å bringe (gave) med til noen fra ferien sin. Men i år tenkte jeg å droppe det. Eller kommer bare til å kjøpe noe til foreldrene mine, siden de passer på barnet mitt :) og barnet mitt får noe så klart. Men resten gidder jeg ikke. Jeg har pleid og kjøpe noe smått til nevøene mine men ser ikke så mye vitsen med det. Samboer kjøper eller tar ikke noe med til sine onkel barn heller. Føler at da blir det en forventning til neste gang man reiser igjen  fordi man har gjort det før. Ser heller ikke til så mye nevøene mine en 1-2 ganger i måneden. Så tror ikke de får skade av og ikke få litt tax free godteri eller lignende i år.  
Kjøper dere til andre når dere er på ferie? 

Anonymkode: 333d3...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri gjort. Kun kjøpt gave i utlandet hvis det var til en bursdag eller julegave. Ikke kjøpt til foreldre heller. Kun egne barn og mann

Anonymkode: 8f616...2e5

Skrevet

Der har kun vært til egne barn/mamma og ellers om jeg skulle finne noe helt spesielt som bare «er helt» en person. 

Anonymkode: b6a90...f8c

Skrevet

Dette er en gammel greie. Fra den gangen det ikke var så mange som reiste utenlands. Da tok man med noe. 

Anonymkode: 36cee...117

Skrevet

Barna kjøper små reisegaver til bestevennene sine. Jeg kjøper gave til tenåringen som passer katten (hun får også betalt for det)

Anonymkode: 40e30...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...