Anonym bruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Har noen hvite t-skjorter og kluter som opprinnelig var hvite. Hvordan få de hvite igjen? Regner ikke med at alt går bort, men hva gjør jeg? 🙂 Anonymkode: 48766...358
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har noen hvite t-skjorter og kluter som opprinnelig var hvite. Hvordan få de hvite igjen? Regner ikke med at alt går bort, men hva gjør jeg? 🙂 Anonymkode: 48766...358 Vanish? Kanskje klor virker 🤷 Anonymkode: 8381c...c10
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Du kan prøve deg på forsiktig klorbleking. Noen t-skjorter er faktisk farga hvite og jeg har opplevd at de ble knallrosa da jeg prøvde å bleke bort en flekk, så det er ikke sikkert at de blir bra. Anonymkode: f61f4...e4e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Det første jeg ville gjort, var å bløtlegge de i iskaldt vatn i en halvtime. Deretter vasket de med biotex håndvask, bare å følge anvisningen. Anonymkode: e0b19...1dc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har noen hvite t-skjorter og kluter som opprinnelig var hvite. Hvordan få de hvite igjen? Regner ikke med at alt går bort, men hva gjør jeg? 🙂 Anonymkode: 48766...358 Jeg slenger inn hvitt tøy, en klunk eddik inni sammen med tøyet. Omo sport bruker jeg også. Jeg hat vasket skikkelig gule gardiner, t skjorter og joggesko. Funker veldig godt! Vasker på 30 min jeg. Anonymkode: 92bb6...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå