Anonym bruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Skrevet 3. mai 2024 Hvis man er veldig stressa, redd mm? Anonymkode: e1d3e...dee
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2024 #2 Skrevet 3. mai 2024 Man kan få beroligende hvert fall. Det har jeg fått. Anonymkode: 046af...c08
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2024 #3 Skrevet 3. mai 2024 Jeg vet ikke hva grensa for å få narkose er, men jeg fikk det uten problem, har veldig klaustrofobi. Anonymkode: df073...b90
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Jeg skal ha det. Men vet ikke om det er lett Anonymkode: 52300...46e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 Vet ikke hvor lett det er, men jeg fikk det. Hadde gått gjennom den undersøkelsen med kun den ekle bedøvelsen man får i svelget og det var helt forferdelig. For meg, i hvert fall. Legen som henviste meg andre gang skrev i brevet at jeg burde få narkose, men sykehuset ville prøve uten først. Endte opp i fullt panikkanfall med en gang jeg kom inn dørene til undersøkelsesrommet, så det gikk jo bare ikke. Fikk derfor narkose. Til slutt. Anonymkode: 4aaf1...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå