Gå til innhold

Hvilken brudekjole likte du best av disse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fornax skrev (22 timer siden):

Øverste. For mye fokus på kropp på den nederste, på grensen mot vulgær. 

Ikke sant. Kropp er vulgært.. Du må være en hvit prektig brud som skjuler kropp.. Så langt har vi kommet. Jeg tror at noen kvinner ikke bør gå i bryllup. 

Anonymkode: 435bb...6c2

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Ikke sant. Kropp er vulgært.. Du må være en hvit prektig brud som skjuler kropp.. Så langt har vi kommet. Jeg tror at noen kvinner ikke bør gå i bryllup. 

Og jeg tror at du misforstår med vilje i håp om å få litt oppmerksomhet. Jeg håper at ingen biter på og blir med på å ødelegge tråden til hi. 

Anonymkode: b07a6...f0d

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Og jeg tror at du misforstår med vilje i håp om å få litt oppmerksomhet. Jeg håper at ingen biter på og blir med på å ødelegge tråden til hi. 

Anonymkode: b07a6...f0d

Jeg forholdt meg ordrett til hva brukeren jeg siterte skrev. Jeg syns også begge kjolene var fine, men bruden skal vel helst fenge brudgom og ikke ta hensyn til hva smålige kvinnelige gjester mener. Jeg tror den nederste vil fenge brudgom mer, og vil være feminin og flott på bruden.

Uten tvil den øverste, uten slør, med blomster i håret, som en annen skrev.

Snittet i den nederste er flott om man har kroppen til det, men det "laken-slepet" som er drapert over skuldrene og ryggen bare forstyrrer og det blir liksom ikke fugl eller fisk ut av kjolen med det på, synes jeg.

Men øverste var flott :)

Anonymkode: 47d77...182

Nederste.

Den øverste hadde altfor høy hals etter min smak. Ble litt ullgenser. 

Men hvilken som sitter finest på DEG er jo det du må vurdere. Ingen av disse er kjoler som veldig mange kler. Den øverste fremhever brede skuldre og bred rygg, den nederste avslører det meste om man ikke er veldig slank. Om du har riktig fasong derimot, kan begge disse være gode valg  

Anonymkode: 2119a...dc9

Annonse

kjole ser jo ut som en helt vanelig pen kjole fra veromoda, vil man ikke se ut som en brud på bryllupsdagen

det er jo bare den ene dagen hvor man kan ha en helt unik kjole på seg

så syns du burde kankje finne en anne kjole

dem ser jo ikke ut som brudekjole noen av dem bare som en pen kjole

Anonymkode: 3e09d...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...