Anonym bruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai ... å heise/henge ut flagget? Ja: Supert! Nei: Gjør det nå! 👍🇳🇴 Anonymkode: 38ca4...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Ikke gjort det, kommer ikke til å gjøre det Anonymkode: fef1a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Klart flagget er oppe🇳🇴 Gratulerer med dagen🇳🇴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai Selvsagt! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai Ja, selvfølgelig! En viktig dag å flagge på. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #6 Del Skrevet 1. mai Ja,flagget er oppe 🇳🇴 Anonymkode: 766ab...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #7 Del Skrevet 1. mai Var oppe kl.8 Anonymkode: 9d3f7...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #8 Del Skrevet 1. mai Flagget er oppe🇳🇴 Anonymkode: 5235c...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #9 Del Skrevet 1. mai Nei Anonymkode: 492ed...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #10 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ikke gjort det, kommer ikke til å gjøre det Anonymkode: fef1a...c8c Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei Anonymkode: 492ed...a19 Anonymkode: 38ca4...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #11 Del Skrevet 1. mai Ja her henger flagget ute, var litt seine, men hang det ut kl 10.00 😊 Anonymkode: 730e0...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #12 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Anonymkode: 38ca4...3af Har ikke fri lørdag eller søndag eller kveld eller natt eller røddager Anonymkode: 492ed...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #13 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har ikke fri lørdag eller søndag eller kveld eller natt eller røddager Anonymkode: 492ed...a19 Neida, det er langt fra alle som har det. Men du har vel relativt mange andre rettigheter i arbeidslivet? Anonymkode: 38ca4...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #14 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Anonymkode: 38ca4...3af Sist jeg sjekket har man politisk frihet her i landet. 1. mai feiringen er laget at de på den politiske røde siden fra det ikke fult så røde som Arbeiderpartiet frem til ytterste fløy mot kommunismen. Jeg tilhører den blå siden og flagger dermed ikke på 1. mai, og kommer heller ikke til å begynne med det. Anonymkode: fef1a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #15 Del Skrevet 1. mai Har ikke flaggstang😌 Nylig flyttet inn i nytt hus. Skal kjøpe sånn til å henge på veranda Anonymkode: 0b10e...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #16 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Sist jeg sjekket har man politisk frihet her i landet. 1. mai feiringen er laget at de på den politiske røde siden fra det ikke fult så røde som Arbeiderpartiet frem til ytterste fløy mot kommunismen. Jeg tilhører den blå siden og flagger dermed ikke på 1. mai, og kommer heller ikke til å begynne med det. Anonymkode: fef1a...c8c For all del! Men da er du ikke opptatt av rettigheter i arbeidslivet, og heller ikke internasjonal rettferdighet, da? Anonymkode: 38ca4...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #17 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Sist jeg sjekket har man politisk frihet her i landet. 1. mai feiringen er laget at de på den politiske røde siden fra det ikke fult så røde som Arbeiderpartiet frem til ytterste fløy mot kommunismen. Jeg tilhører den blå siden og flagger dermed ikke på 1. mai, og kommer heller ikke til å begynne med det. Anonymkode: fef1a...c8c Jeg var som deg før. Men så skjønte jeg tegninga. Jeg er blå jeg også. Men jeg er yrkesaktiv, og heiser flagget, fordi det er en grunn til at vi har det godt i arbeidslivet i Norge. Anonymkode: 8f9a7...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #18 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Sist jeg sjekket har man politisk frihet her i landet. 1. mai feiringen er laget at de på den politiske røde siden fra det ikke fult så røde som Arbeiderpartiet frem til ytterste fløy mot kommunismen. Jeg tilhører den blå siden og flagger dermed ikke på 1. mai, og kommer heller ikke til å begynne med det. Anonymkode: fef1a...c8c Herregud. Jeg er også blå, men flagger for det. Jeg vil da ikke kobbe døgnet rundt for luselønn selv om jeg er fan av høyresidens liberale verdier. Anonymkode: 688b7...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #19 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Neida, det er langt fra alle som har det. Men du har vel relativt mange andre rettigheter i arbeidslivet? Anonymkode: 38ca4...3af Mister nok ikke de selv om jeg ikke har flagg Anonymkode: 492ed...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai #20 Del Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Mister nok ikke de selv om jeg ikke har flagg Anonymkode: 492ed...a19 Historieløs, kunnskapsløs, kulturløs og ignorant. Anonymkode: b102f...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 1. mai #21 Del Skrevet 1. mai Har selvfølgelig flagga. Nå er det tatt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå