Anonym bruker Skrevet 29. april #26 Del Skrevet 29. april ReneRene skrev (2 minutter siden): Slutt å skrik, vær så snill. Det er jo tydelig at de dropper innom uten å avtale siden det var akkurat det som skjedde her. Em gang er ikke normalen Anonymkode: 8c55c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #27 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei. Det betyr at det ikke er naturlig å ha henne med på ting der han/de også deltar. Familiemiddager, bursdager osv. Når mine barn skal konfirmeres, så blir hun så klart invitert. Og om jeg skulle gifte meg eller feire stor dag aller slikt, så blir hun invitert. Men det er ikke aktuelt per tid. Jeg blander meg ikke inn i broren min sine forhold. Ikke da, ikke nå. Jeg klarer å skille mellom vennskap og søsken. Antakelig har ikke broren min sagt så mye om henne. Han har ikke for vane å være drittsekk. Anonymkode: 8c55c...a1e Akkurat det sier vel seg selv, for det er ikke sånn at tidligere ekser blir med søsken av tidligere kjærester på slike familiære ting, så dette virker lite troverdig at hva det var du siktet til. Og du vet faktisk ikke hva din bror har fortalt henne, og jeg hentydet heller på ingen måte at han var en drittsekk. Tanken slo meg ikke at han var, så det var din tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blop Skrevet 29. april #28 Del Skrevet 29. april (endret) ReneRene skrev (12 minutter siden): Slutt å skrik, vær så snill. Det er jo tydelig at de dropper innom uten å avtale siden det var akkurat det som skjedde her. Skrik? Jeg kopierte overskriften, spørsmålet i hi. Jeg har ikke skreket. Ærlig talt, det er lov å tenke seg om litt. Én gang betyr ikke at det pleier å skje. Endret 29. april av Blop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #29 Del Skrevet 29. april ReneRene skrev (40 minutter siden): Akkurat det sier vel seg selv, for det er ikke sånn at tidligere ekser blir med søsken av tidligere kjærester på slike familiære ting, så dette virker lite troverdig at hva det var du siktet til. Og du vet faktisk ikke hva din bror har fortalt henne, og jeg hentydet heller på ingen måte at han var en drittsekk. Tanken slo meg ikke at han var, så det var din tanke. Du mente at han enten hadde slengt dritt om henne eller at han hadde sagt at hun var den beste kjæresten. Begge deler gjør han til en drittsekk. Og ja. Jeg vet hva du mente. Akkurat som at du vet hva jeg mener, tenker og føler. Anonymkode: 8c55c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #30 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du mente at han enten hadde slengt dritt om henne eller at han hadde sagt at hun var den beste kjæresten. Begge deler gjør han til en drittsekk. Og ja. Jeg vet hva du mente. Akkurat som at du vet hva jeg mener, tenker og føler. Anonymkode: 8c55c...a1e Nei, jeg mente ikke det. Du har forklart konteksten, og det er det jeg forholder meg til. At jeg ikke tror deg når du skriver at det handler om så familiære ting som familiemiddager og bursdager når du skriver at du ikke ikke " drar henne med " dit han er, er faktisk helt opplagt. Og igjen så er dette dine tanker når du skriver at han ikke har sagt at hun er den beste kjæresten. Det har heller ikke slått meg at han har sagt. Så nå stiller jeg jo enda et spørmål på hva dette egentlig handler om unntatt det du har skrevet i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #31 Del Skrevet 29. april ReneRene skrev (3 minutter siden): Nei, jeg mente ikke det. Du har forklart konteksten, og det er det jeg forholder meg til. At jeg ikke tror deg når du skriver at det handler om så familiære ting som familiemiddager og bursdager når du skriver at du ikke ikke " drar henne med " dit han er, er faktisk helt opplagt. Og igjen så er dette dine tanker når du skriver at han ikke har sagt at hun er den beste kjæresten. Det har heller ikke slått meg at han har sagt. Så nå stiller jeg jo enda et spørmål på hva dette egentlig handler om unntatt det du har skrevet i utgangspunktet. Hvorfor spurte du da om jeg bet hva han har sagt om eksen til den nye kjæresten? Og det at du mener jeg har forklart deg nok, og at du fortsatt ikke forstår poenget med tråden….. wtf? Anonymkode: 8c55c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #32 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor spurte du da om jeg bet hva han har sagt om eksen til den nye kjæresten? Og det at du mener jeg har forklart deg nok, og at du fortsatt ikke forstår poenget med tråden….. wtf? Anonymkode: 8c55c...a1e Fordi at når man får ny kjæreste så sitter man ikke og roser den tidligere opp i skyene. Tvert i mot vil man betrygge den nye på at den gamle ikke lenger betyr noe. Man må på ingen måte være en drittsekk for det. Jeg skjønner ikke siste spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #33 Del Skrevet 29. april ReneRene skrev (Akkurat nå): Fordi at når man får ny kjæreste så sitter man ikke og roser den tidligere opp i skyene. Tvert i mot vil man betrygge den nye på at den gamle ikke lenger betyr noe. Man må på ingen måte være en drittsekk for det. Jeg skjønner ikke siste spørsmålet ditt. Men hva har det med saken å gjøre hva han har sagt til henne om eksen? Det siste var ikke et spørsmål. Det var en forklaring til deg. Selv etter at jeg har måttet mate deg med teskje skjønner du ikke hva innlegget handler om Anonymkode: 8c55c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #34 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men hva har det med saken å gjøre hva han har sagt til henne om eksen? Det siste var ikke et spørsmål. Det var en forklaring til deg. Selv etter at jeg har måttet mate deg med teskje skjønner du ikke hva innlegget handler om Anonymkode: 8c55c...a1e Det kan ha mye med saken å gjøre hva han har sagt. Uten å være drittsekk altså. Men du har helt rett. Jeg kan si at jeg skjønner mer og mer av hva dette dreier seg om, men det blir spekulasjoner som ikke er rettferdige å komme med. Men din tidligere enkle forklaring er jo blitt mer komplisert jo mer du projiserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #35 Del Skrevet 29. april Jeg var denne x’en engang. Var god venninne med min tidligere svigerinne. X’en sin nye kjæreste tålte ikke høre navnet mitt engang før hun gråt, ble sint og lagde scene. Ringte jeg/sendte melding til mim venninne å hun tilfeldigvis så navnet mitt på mobilen gikk hun i svart. Så hun meg på gata var det krise. Hennes usikkerhet tok fullstendig overhånd. Hun ble en x hun også 😅. Slitsomt å forholde seg til slike damer. Håper broren din våkner opp. Anonymkode: 15977...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #36 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg var denne x’en engang. Var god venninne med min tidligere svigerinne. X’en sin nye kjæreste tålte ikke høre navnet mitt engang før hun gråt, ble sint og lagde scene. Ringte jeg/sendte melding til mim venninne å hun tilfeldigvis så navnet mitt på mobilen gikk hun i svart. Så hun meg på gata var det krise. Hennes usikkerhet tok fullstendig overhånd. Hun ble en x hun også 😅. Slitsomt å forholde seg til slike damer. Håper broren din våkner opp. Anonymkode: 15977...847 Huff! Det er slitsomt. Hun har ikke reagert noe på noe før nå. Det kan jo være at hun roer seg. Er en stund siden jeg har fått melding nå Anonymkode: 8c55c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #37 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg var denne x’en engang. Var god venninne med min tidligere svigerinne. X’en sin nye kjæreste tålte ikke høre navnet mitt engang før hun gråt, ble sint og lagde scene. Ringte jeg/sendte melding til mim venninne å hun tilfeldigvis så navnet mitt på mobilen gikk hun i svart. Så hun meg på gata var det krise. Hennes usikkerhet tok fullstendig overhånd. Hun ble en x hun også 😅. Slitsomt å forholde seg til slike damer. Håper broren din våkner opp. Anonymkode: 15977...847 hvordan visste du at hun gråt og lagde scene? Hadde du skjult kamera i huset deres eller var det noen som som avslørte din sårbarhet, som din tidligere svigerinne? Du fikk jo denne infoen av noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #38 Del Skrevet 29. april ReneRene skrev (7 timer siden): Det er ikke så veldig rart at dette blir et problem, for slike rolleblandinger blir ofte det. Broren din blir sammen med din venninne, og bare der er det potensielt et problem. Det kreves at man ikke betror seg om helt normale ting til venninner og søsken, som problemer og konflikter i forhold og i vennskap. Skal en bror snakke om problemer med venninnen din, og skal venninnen din betro seg om problemer og konflikter i forholdet til din bror, og skal du da gå i rolle som parterapeut, som lojal mot bror eller venninne, eller skal du si at du ikke vil høre om slikt for å ikke få et inhabilitetsproblem? Det er selvsagt forskjell på vennskap og søskenrelasjoner, men jeg hadde måtte sette grenser for dette selv om jeg opplevde at min venninne og en av brødrene mine ble sammen. Jeg kjenner jo mine brødre og/ eller har mitt syn på dem, og jeg kjenner mine venninner og har det samme ovenfor dem, så jeg kunne ha fort gått i forsvar eller tatt rollen som forsvarer om de betrodde meg konflikter. Nei takk til en slik rolle. Jeg hadde sagt klart fra at jeg ikke ville høre om spesifikke problemer mellom dem. Det blir enda mer komplisert når du også skal være omgangsvenn med ny partner av broren din, og jeg syns det blir litt merkelig at du fremstiller det som at du ofrer deg og tilbringer tid med den nye kjæresten hans fordi du ser at "hun prøver" selv om du ikke har noe særlig til felles med henne. Du bagatelliserer forholdet til den nye ved og si at "ok, så jeg er blid og hyggelig og blir med på cafe og sånn" Jeg må jo lure på hvorfor hun kaller deg en løgner, uten at jeg forventer noen god forklaring på det. Det samme med at hun kaller deg sviker. Jeg antar at det ligger en forklaring på dette under her, og at det handler om at du og de andre involverte rir flere hester på en gang. Det skal litt smidighet, og ikke minst ærlighet og åpen kommunikasjon til for å få slike rolleblandinger til å fungere, og det er ikke umulig selv om det er helt forståelig at det også ender som dette, mye avhengig av personene som er involvert. Amen til dette! Bare styr med sånne sammenblandinger. Anonymkode: b954b...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #39 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Amen til dette! Bare styr med sånne sammenblandinger. Anonymkode: b954b...05d Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april #40 Del Skrevet 29. april ReneRene skrev (12 minutter siden): Endelig. Ja…men nå skal de vel til å bruke åtte sider på å påstå at jeg er deg 😆 som vanlig. Når det er sagt, jeg kjenner denne typen dame, hun som lager sånt drama som det svigerinnen her gjør. De er typisk sammen med en tøffel også da, ellers ville han satt skapet på plass, og de ville ikke vært så hysteriske. Selv hadde jeg ikke orket det dramaet, hadde sagt de (bror og svigerinne) måtte finne ut av ting og oppføre seg som voksne, innen jeg ville treffe de noe mer. Anonymkode: b954b...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 29. april #41 Del Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja…men nå skal de vel til å bruke åtte sider på å påstå at jeg er deg 😆 som vanlig. Når det er sagt, jeg kjenner denne typen dame, hun som lager sånt drama som det svigerinnen her gjør. De er typisk sammen med en tøffel også da, ellers ville han satt skapet på plass, og de ville ikke vært så hysteriske. Selv hadde jeg ikke orket det dramaet, hadde sagt de (bror og svigerinne) måtte finne ut av ting og oppføre seg som voksne, innen jeg ville treffe de noe mer. Anonymkode: b954b...05d Tøffel. Ny tanke, og interresant. Hm. Ja de får rote med å finne ut hvem som er hvem 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 1. mai #42 Del Skrevet 1. mai Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Admin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå