Gå til innhold

Santorini tips hotell 😇

Anbefalte innlegg

Svimlende dyrt, og skal avslutte med to netter på Santorini i juli. Har med to tenåringer, så må enten ha et enkelt basseng eller nærme strand. 
Gidder ikke betale mer enn 5.000 pr natt…

Noen som har gode tips?❤️ 

Gjerne område også … 

Anonymkode: e610e...256

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447049-santorini-tips-hotell-%F0%9F%98%87/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt ; Santorini er dyrt. 
Det at det er dyrt der sammen med at dere er sent ute med å bestille, har det budsjettet dere har og ikke minst kriterier for hva som må være på plass gjør det utfordrende. Har du sjekket Airbnb? 

Mitt tips er å droppe ønsket om basseng eller nærhet til Strand og heller bosette dere et sted hvor dere har gangavstand til et sentrum. Dere skal ha to dager der og jeg vil anta at dere vil se solnedgang osv? 

velg bosted også utifra når dere ankommer og reiser fra øya. Tidspunkt på dagen. 

Takk :) Har budsjett til mer, men ønsket ikke bruke mer på det… Syntes det holdt med 10.000 for to netter 🙈
Vi kommer tidlig torsdagen og tar flyet tidlig hjem lørdags morgen (04.00 eller noe)…

Jeg er egentlig ikke så nøye på hotell, men det må være ok rent og fin beliggenhet. Nærhet til det «meste». 

HI

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk :) Har budsjett til mer, men ønsket ikke bruke mer på det… Syntes det holdt med 10.000 for to netter 🙈
Vi kommer tidlig torsdagen og tar flyet tidlig hjem lørdags morgen (04.00 eller noe)…

Jeg er egentlig ikke så nøye på hotell, men det må være ok rent og fin beliggenhet. Nærhet til det «meste». 

HI

Skjønner. Da har du litt «dumme tider». Det jeg mener er at siden innsjekk sjelden er før i 2-3 tiden så må du ha en plan for første dag. Da med tanke på bagasje og hva dere skal gjøre før dere får rommet. Ved avreise så blir det jo dumt å betale en høy sum når dere uansett nesten ikke får brukt rommet den siste natten. Tenker du bør regne med å måtte være på flyplass minst 2 timer før og tid til å komme dere til flyplass. 

Ja… Blir litt ekstra gniten da 😊. Vi pleier å bruke Athen som utgangspunkt for øyehopping, men tenkte oss hjem fra Santorini i år. Når jeg ser prisene angrer jeg litt på at det var et «must»😂

hi

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Ja… Blir litt ekstra gniten da 😊. Vi pleier å bruke Athen som utgangspunkt for øyehopping, men tenkte oss hjem fra Santorini i år. Når jeg ser prisene angrer jeg litt på at det var et «must»😂

hi

Hehe , ja… ser den. Kan dere eventuelt bli der i flere dager? Mer valuta for pengene liksom? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tips - Irene city villas så helt genialt ut, men fult😂 

Det var dumt! Du er sent ute, men har du sjekket på Hotels.com eller booking.com? Ellers er Airbnb et godt alternativ. 

Hehehe ja - jeg er alltid sent ute😂! Pleier ikke booke i forkant, men tar det vi får underveis. Sovet i telt på naxos noen netter (var krise)🙈. Ikke så nøye på det egentlig, bare tenåringene jeg ikke får med meg på min impulsivitet lenger 😂

hi

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hehehe ja - jeg er alltid sent ute😂! Pleier ikke booke i forkant, men tar det vi får underveis. Sovet i telt på naxos noen netter (var krise)🙈. Ikke så nøye på det egentlig, bare tenåringene jeg ikke får med meg på min impulsivitet lenger 😂

hi

På Santorini må du booke i forkant. Vi måtte sove på en strand siden alt var fullt. Prøvde flere byer.

Anonymkode: 08e62...b21

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

hi

Hehe, det blir ofte noe annet når man reiser med tenåringer. Håper dere finner noe, men dere bør ikke avvente å finne noe til dere ankommer😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...