Gå til innhold

Trenger hjelp av dere fine om noen kan svare meg. Jobb relatert.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner det kan være jobb jeg ikke ser, men tenkte mer på å velge ferie først, velge dager å jobbe som passer seg best osv. Virker som det er noen av godene? 

Anonymkode: c6edd...710

Men om du har hatt din ønsketurnus i lengre tid er det kanskje hennes tur til å ha det en stund nå?

Det er vanlig å bytte turnus av og til nettopp for at flere skal få ønskene sine innfridd.

Anonymkode: 0d39d...1f3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 14.4.2024 den 22.34):

Takk for at du deler. Hadde det vært tilpassing pga de tingene du nevner vil det stilt seg annerledes, men når det er pga fritidsaktiviteter synes  jeg ikke det er så greit. Hvorfor blir dagligleders fritid  viktigere enn min? 

Du har hatt de vaktene lenge da, så da burde det være greit å bytte litt.

Anonymkode: ca8a9...a38

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Normalt så fungerer det ikke sånn. Jeg har selv satt opp turnus, fikk inn ønsker og prøvde å innfri så mye jeg kunne av det, men det var ikke alt jeg kunne innfri, og sånn er det bare. Hadde folk hatt ønskede løsninger over tid, så var det kanskje de som måtte vike for andres ønsker. Det er jo ganske vanlig å jevnlig bytte turnus, er det ikke?

Så godt å høre at du gjorde det. Er vel vanlig å bytte turnus etter en tid. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Men om du har hatt din ønsketurnus i lengre tid er det kanskje hennes tur til å ha det en stund nå?

Det er vanlig å bytte turnus av og til nettopp for at flere skal få ønskene sine innfridd.

Anonymkode: 0d39d...1f3

Har tenkt på det og det har du rett i. Er så klart ikke bare noen som skal få ønskene sine. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du har hatt de vaktene lenge da, så da burde det være greit å bytte litt.

Det har du rett i. Er bare det at man legger livet opp etter turnus, men set går seg til etter hvert vel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...