Gå til innhold

Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men prinsippet er det samme. Du må finne ut av hvorfor du får hangup på menn. Har du tilknytningsforstyrrelser fra barndommen? Traumer? Redd for å bli forlatt? For det handler jo ikke om denne mannen. Det handler om noe helt annet 

Anonymkode: 7a25a...9be

Ja. Helt sant! Ja, masse traumer. Jeg er livredd for å bli forlatt ja. Er veldig ensom! Tror at min verdi ligger i å være attraktiv for menn. 

Anonymkode: 629c2...d5c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja. Helt sant! Ja, masse traumer. Jeg er livredd for å bli forlatt ja. Er veldig ensom! Tror at min verdi ligger i å være attraktiv for menn. 

Og det må du snakke med behandleren din om. Du må tørre være ærlig, si det du sier her. Du er redd for å bli forlatt, og derfor higer du etter oppmerksomhet fra feil mennesker. Og din verdi er laaangt mer enn å være attraktiv for menn!

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og det må du snakke med behandleren din om. Du må tørre være ærlig, si det du sier her. Du er redd for å bli forlatt, og derfor higer du etter oppmerksomhet fra feil mennesker. Og din verdi er laaangt mer enn å være attraktiv for menn!

Tusen hjertelig takk 😭❤️❤️❤️

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke der din verdi ligger, du er verdt mye mer enn dette. Det er ingenting med denne situasjonen som gjør deg noe godt i det hele tatt. Men du er den eneste som kan ta ansvar for deg selv og fjerne deg fra det.

Anonymkode: 920fb...fbd

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke der din verdi ligger, du er verdt mye mer enn dette. Det er ingenting med denne situasjonen som gjør deg noe godt i det hele tatt. Men du er den eneste som kan ta ansvar for deg selv og fjerne deg fra det.

Du har helt rett! Takk for at du svarte meg

Annonse

Er du den samme som blir lei deg når vennene dine gjør ting uten deg? 

Anonymkode: 738c2...695

Nei. Jeg har ikke så mange venner. Og jeg blir invitert når det en sjelden gang skjer noe

• 2 uker senere...

Meg igjen 🙈🙈

Han blir så glad når jeg tar kontakt og vil da treffe meg... men nå tar han ikke initiativ lengre 🤔🤔 han blir bare giret når jeg tar kontakt.. hvordan klare å komme over dette?

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Anonymkode: deb07...09a

Wow ! Sykt bra ! Jeg er ikke så god i engelsk og hun snakket fort. Men forstod det meste ❤️

Det verste er at han ikke er min smak en gang 🙈🙈 han skal ned fra pidestallen ja

Anonym bruker skrev (På 14.4.2024 den 0.55):

Bare lurte på oppførselen hans. Han tar mye kontakt, men virker usikker. Mens jeg tar initiativ til et møte da blir han frempå. Og forteller at han gleder seg osv. Syns det er rart 

Det er ikke rart i det hele tatt. Menn er veldig åpne for sex, lysten er sjelden langt unna, selv om de elsker kona. Menn er slik, de kan raskt tenne. At du spekulerer i dette er kvalmt. Det høres ut som det er egoet ditt som trenger en bekreftelse. Da bør du bruke Tinder, ikke gifte menn du kjenner. 

Anonymkode: 0cca2...841

Anonym bruker skrev (På 25.4.2024 den 0.03):

Meg igjen 🙈🙈

Han blir så glad når jeg tar kontakt og vil da treffe meg... men nå tar han ikke initiativ lengre 🤔🤔 han blir bare giret når jeg tar kontakt.. hvordan klare å komme over dette?

Blokker han 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke rart i det hele tatt. Menn er veldig åpne for sex, lysten er sjelden langt unna, selv om de elsker kona. Menn er slik, de kan raskt tenne. At du spekulerer i dette er kvalmt. Det høres ut som det er egoet ditt som trenger en bekreftelse. Da bør du bruke Tinder, ikke gifte menn du kjenner. 

Anonymkode: 0cca2...841

Det er så vanskelig når jeg først har hatt sex med han

Jeg har ikke det. 

Jo det har du, ellers hadde du ikke skrevet her dag inn og dag ut. Da hadde du stått trygt i valget om å la deg bruke av en godt gift mann 

Klarer ikke 😥 han er så pen og deilig 🫣

Da får du bare fortsette å lage stusselige tråder om han her inne da.

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Han drar deg i håret.

kaster viskelær på deg

er litt småslem

ser på deg men ser vekk da du ser på han.

sier rare ting.

gjemmer jakken din

Anonymkode: 470d7...c5c

Hva mener du? 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jo det har du, ellers hadde du ikke skrevet her dag inn og dag ut. Da hadde du stått trygt i valget om å la deg bruke av en godt gift mann 

Jeg er betatt 🫣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...