Gå til innhold

Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har ikke hørt fra han på noen dager, så han er nok ferdig med meg. 

Anonymkode: 629c2...d5c

Supert! Da gjenstår bare at du blir ferdig med han :)

Anonymkode: 7a25a...9be

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du håper jo ikke det.

Anonymkode: 920fb...fbd

Blir egentlig lei meg når jeg ikke hører fra han. Men sånn er det. Sikkert like greit. Jeg gidder ivertfal ikke å ta kontakt nå

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Blir egentlig lei meg når jeg ikke hører fra han. Men sånn er det. Sikkert like greit. Jeg gidder ivertfal ikke å ta kontakt nå

"Tar du ikke kontakt med meg for å bruke meg for sex så gidder ikke jeg å kontakte deg i hvert fall!"

Jeg er sikker på at han er veldig lei seg for det. Veldig.

Anonymkode: deb07...09a

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

"Tar du ikke kontakt med meg for å bruke meg for sex så gidder ikke jeg å kontakte deg i hvert fall!"

Hva mente du?

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Mennesker som deg. Hva har skjedd med deg som gjør at du synes det er greit å skrive slik til andre?

MissSaigon skrev (12 minutter siden):

Mennesker som deg. Hva har skjedd med deg som gjør at du synes det er greit å skrive slik til andre?

"Who hurt you?"

https://kittywilliams.medium.com/the-fallacy-of-hurt-people-hurt-people-bf9ca8c85afc

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hva mente du?

At han bruker deg for sex. Når han ikke vil ta kontakt med deg for å bruke deg så vil du han skal føle på det ved at du ikke kontakter han. Det merker han ikke. Han tenker ikke på deg med mindre han vil bruke deg.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

At han bruker deg for sex. Når han ikke vil ta kontakt med deg for å bruke deg så vil du han skal føle på det ved at du ikke kontakter han. Det merker han ikke. Han tenker ikke på deg med mindre han vil bruke deg.

Hvorfor ønsker du å opprettholde denne forestillingen om at kvinner blir «brukt» når de har sex?

Anonymkode: 9a40d...f10

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ønsker du å opprettholde denne forestillingen om at kvinner blir «brukt» når de har sex?

Anonymkode: 9a40d...f10

Det er jo det han gjør. Han kontakter henne når han vil ligge, ikke ellers. Det er jo å bli brukt, eller? Det er jo åpenbart at HI ønsker mer fra han enn bare sex, ergo blir hun brukt. Hadde de stått på lik fot hadde det jo ikke vært ett problem.

Anonym bruker skrev (På 12.4.2024 den 18.55):

Er jo slemt å bare blokkere mennesker 

Mye mer realt å være utro må vite. Tåler han å være utro mot kona, tåler han å bli blokkert av elskerinnen.

Anonymkode: e0dfa...8cb

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo det han gjør. Han kontakter henne når han vil ligge, ikke ellers. Det er jo å bli brukt, eller? Det er jo åpenbart at HI ønsker mer fra han enn bare sex, ergo blir hun brukt. Hadde de stått på lik fot hadde det jo ikke vært ett problem.

Jeg vil kun ha sex 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vil kun ha sex 

Nei, du vil ha oppmerksomhet. Forventer du at han skal kunne ligge med deg hver eneste dag? Siden du klager på at du ikke har hørt noe på ett par dager? 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei, du vil ha oppmerksomhet. Forventer du at han skal kunne ligge med deg hver eneste dag? Siden du klager på at du ikke har hørt noe på ett par dager? 

Det tror jeg faktisk du har rett i. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg faktisk du har rett i. 

Selvfølgelig vil du ha oppmerksomhet, du sitter å venter på at han skal kontakte deg, at han skal ofre litt tid på deg. Og når han ikke tar kontakt så lager du innlegg om det her inne. Så at du bare vil ha sex tror jeg ingenting på. Hvorfor involverer du deg med en gift mann når du er så redd for å bli såret, dette er jo oppskriften på at du kommer til å bli såret. Med mindre du er forelska i han, at det stemmer at det kun er sex for deg, så burde det være lett å kutte han ut.

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Selvfølgelig vil du ha oppmerksomhet, du sitter å venter på at han skal kontakte deg, at han skal ofre litt tid på deg. Og når han ikke tar kontakt så lager du innlegg om det her inne. Så at du bare vil ha sex tror jeg ingenting på. Hvorfor involverer du deg med en gift mann når du er så redd for å bli såret, dette er jo oppskriften på at du kommer til å bli såret. Med mindre du er forelska i han, at det stemmer at det kun er sex for deg, så burde det være lett å kutte han ut.

Jeg får oppmerksomhet fra flere menn. Masse meldinger hver dag.. Men jeg blir fort opphengt i de jeg har møtt. Vet ikke hvorfor 😵

Og hvis han ikke tenker på meg, da kan jeg like godt ikke ta kontakt da. Jeg er redd for å vise meg sårbar 

Hi

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg får oppmerksomhet fra flere menn. Masse meldinger hver dag.. Men jeg blir fort opphengt i de jeg har møtt. Vet ikke hvorfor 😵

Og hvis han ikke tenker på meg, da kan jeg like godt ikke ta kontakt da. Jeg er redd for å vise meg sårbar 

Hi

Så ta noen av de andre da. Møt de og ligg med de isteden. Du lever jo på oppmerksomhet fra andre og det er åpenbart noe bakenforliggende her som gjør at du er så utrygg i deg selv. Vurdert å få hjelp til å bearbeide det?

Så ta noen av de andre da. Møt de og ligg med de isteden. Du lever jo på oppmerksomhet fra andre og det er åpenbart noe bakenforliggende her som gjør at du er så utrygg i deg selv. Vurdert å få hjelp til å bearbeide det?

Ja, jeg sliter. Veldig! Går til dps. Syns ikke det hjelper 😥

Ja, jeg sliter. Veldig! Går til dps. Syns ikke det hjelper 😥

Og da får jeg oppheng i de. Blir stresset når jeg ikke hører noe fra de. Blir redd og usikker. Angst. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og da får jeg oppheng i de. Blir stresset når jeg ikke hører noe fra de. Blir redd og usikker. Angst. 

Les om «hektet», det kan hjelpe på så mangt. 

https://www.bookbeat.com/no/bok/hekta-pa-et-hap-om-kjaerlighet-905884?gad_source=1&gbraid=0AAAAADevE7L18tjX7635BrSSpHwhImZK6&gclid=CjwKCAjwoPOwBhAeEiwAJuXRhypYNmkVVFu6fkzDCYnCauzp4vZ8Uw5gnFHvrClo_v32MABrryuuGBoCq1AQAvD_BwE

For en utrolig merkelig tråd. For det første så er menn like redde for å bli avvist fra kvinner de er oppriktig tiltrukket av som det kvinner er ovenfor menn. Det fins menn som har større selvtillit og ta intiativ, akkurat som kvinner har det. Men er det en man liker skikkelig godt er menn minst like nervøse som kvinner.

En annen ting er at ingen vet hva mannen tenker her. Han blir glad når ts tar kontakt, men er mer defensiv selv. Den gode forklaringen på det kan fint være nettopp fordi han er gift. 

Gifte menn tar derimot sjelden intitativ til skilsmisse. De unngår drama så godt de kan, og mange vil jo selvfølgelig ha familien sammen, og noen er selvsagt glad i kona også.

Det ser ikke ut som dette er så fruktbart for deg ts, men får håpe det fikser seg.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vil ikke ha kjæreste 

Nei, men prinsippet er det samme. Du må finne ut av hvorfor du får hangup på menn. Har du tilknytningsforstyrrelser fra barndommen? Traumer? Redd for å bli forlatt? For det handler jo ikke om denne mannen. Det handler om noe helt annet 

https://www.nettavisen.no/livsstil/her-gar-grensen-mellom-ulykkelig-forelskelse-og-et-hekt-det-tar-over-hele-livet-ditt/s/12-95-3423912154

Denne linken ga mening! Takk for tips om hekta.

Jeg håper på godbiter og vet aldri hva jeg får fra han. Derfor blir jeg hekta. Jeg blir aldri forelsket og blir ivertfal ikke forelsket i snille forutsigbare menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...