Gå til innhold

Reise alene til en varm plass. I mai...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor varmt vil du ha det da?

I mai er det temperaturer som en norsk sommerdag de fleste steder sør i Europa, men det er kaldt i vannet enda, så vil du bade må du velge et sted med oppvarmet basseng.

Jeg elsker å reise i mai, for jeg liker sommer, men ikke ekstrem varme. Har vært i både Italia og Spania i mai og det er fin temperatur til norske sommerklær.

Anonymkode: 3e17c...4dc

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor varmt vil du ha det da?

I mai er det temperaturer som en norsk sommerdag de fleste steder sør i Europa, men det er kaldt i vannet enda, så vil du bade må du velge et sted med oppvarmet basseng.

Jeg elsker å reise i mai, for jeg liker sommer, men ikke ekstrem varme. Har vært i både Italia og Spania i mai og det er fin temperatur til norske sommerklær.

Anonymkode: 3e17c...4dc

Høres perfekt ut

Anonymkode: a7674...087

Jeg er alltid i Spania i mai, og i sjøen er det gode temperaturer da. Vi har hus i Alicante med felles svømmebasseng som ikke er oppvarmet. En av naboene spurte om noen visste hva temperaturen lå på i vannet der nå, og en svarte at de hadde målt 21 grader i går. Så i mai er det helt perfekt etter min mening ☺️

Anonymkode: c9af0...f60

Når du understreker varmt, så må du sannsynligvis ut av Europa dersom du skal være garantert skikkelig varmt vær. I sydlige deler av Europa er det stor sjanse for at de fleste dagene vil være preget av solskinn og temperaturer på 20-25 grader i mai, kanskje mer mot slutten av måneden, men du kan være uheldig også. Innenfor Europa hadde jeg nok reist til Sør-Italia, eventuelt Hellas eller Kypros. 

Anonymkode: 0dac4...9f9

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...