Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Hva valgte din ungdom og hvilken karakter har hen i matte? Min lurer på hva han skal velge da matte er greit for han , men ingen ting han synes er veldig spekkende. Har 6 i matte nå. Anonymkode: 72d9e...398
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Hva er planene hans videre da? Skal han bli lege, veterinær e.l har han jo ikke noe valg, da er realfagene satt. Men har han planer i en retning han ikke trenger realfag er jo den enkle matten et greit fag for han å få gode karakterer i. Min sønn valgte den enkleste matten. Hadde 4 på ungdomskolen og har 4 på vgs. Anonymkode: e8051...e95
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Hvis han har 6 i matte bør han velge T matte tenker jeg. Flere muligheter fordi flere utdanninger krever T matte. Anonymkode: 2c3e6...d73
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Spørs hva han skal velge videre. Min har T matte fordi hun vil inn på studie som krever det. Anonymkode: 9616a...c04
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Mi har 6 i matte og valgt T-matte. Ikke bestemt seg hva hun vil videre og valgte derfor T-matte fordi noen studier krever det og dermed ha alle muligheter åpne videre. Anonymkode: 46151...0fd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 Her velger de først etter noen uker inn i første året på videregående. T-matte er mer krevende, men som mange andre skriver, åpner mange dører for videre utdanning. Anonymkode: f2628...5f7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #7 Skrevet 8. april 2024 Eldste kommer ikke til å ha bruk for matte for videre studier. Så da ble p-matte. Egentlig har ungdommen hode for matte, men gidder ikke legge så mye i det og lunter gjennom P-matten. Yngst liker matte godt og kommer nok til å velge T-matte for å holde mulighet for realfagsstudier åpen. Anonymkode: 67697...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå