Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne den ultimate BH!

Anbefalte innlegg

Jeg har 85D i alle bh'r jeg har nå. Jeg må ha padding (ikke pushup) og spiler. Jeg har ammet 3 barn, veid 150 kilo og veid 70 kilo, så puppene er lange, dvaske og ikke så fyldige. Jeg trenger en bh som DEKKER puppen, så jeg ikke får dobbeltpupp og som ikke gjør at det ser ut som jeg har gele i bh'n når jeg ikke bruker stram singlet...

Noen som har funnet en som oppfyller kriteriene? :) :)

Anonymkode: bc3ce...810

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Fordi jeg ikke liker de uten :)

Bare ikke si du synes det er vulgært å vise en stiv brystvorte. Det er det dummeste jeg hører. 

Anonymkode: 2029d...b12

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Bare ikke si du synes det er vulgært å vise en stiv brystvorte. Det er det dummeste jeg hører. 

Anonymkode: 2029d...b12

Haha, handler overhodet ikke om det! :)  Men puppene mine er så dvaske at i en bh uten padding så får de så rar fasong. Må ha noe som støtter opp!

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Anbefaler en bra undertøysbutikk hvor du får god hjelp og kan prøve ulike modeller. Ikke Change.

Anonymkode: b502e...926

Her i byen har de bare Change og Hunkemøller (eller hvordan det staves). Men kan jo se om nabobyene har noe selvsagt :) Takk for tips!

Jeg er veldig fornøyd med Change sine.

Jeg er som deg og vil ha en bh som hele puppen får plass i, er paddet uten push-up, og jeg har fått flere fine hos Change

De har litt annerledes størrelsessystem enn andre steder, men de måler deg og finner frem flere bh'er med dine kriterier som du kan prøve. Jeg er superfornøyd, både med servicen og bh'ene.

Anonymkode: a8044...cf9

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med Change sine.

Jeg er som deg og vil ha en bh som hele puppen får plass i, er paddet uten push-up, og jeg har fått flere fine hos Change

De har litt annerledes størrelsessystem enn andre steder, men de måler deg og finner frem flere bh'er med dine kriterier som du kan prøve. Jeg er superfornøyd, både med servicen og bh'ene.

Anonymkode: a8044...cf9

Supert, takk skal du ha! 

Du må nesten prøve og se hva som passer deg! Kan være du bør gå opp i cupstørrelse og ned i omkrets også, for å få puppen skikkelig oppi cupen og nok støtte rundt brystet. 

Du kan se på merker som Primadonna, Elomi og Fantasie :) Change har noen ganger litt av Fantasie, men støtter tipset om en skikkelig undertøysbutikk. Eller reis til Storbritannia og besøk Bravissimo!

Anonymkode: 47799...199

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Du må nesten prøve og se hva som passer deg! Kan være du bør gå opp i cupstørrelse og ned i omkrets også, for å få puppen skikkelig oppi cupen og nok støtte rundt brystet. 

Du kan se på merker som Primadonna, Elomi og Fantasie :) Change har noen ganger litt av Fantasie, men støtter tipset om en skikkelig undertøysbutikk. Eller reis til Storbritannia og besøk Bravissimo!

Anonymkode: 47799...199

Takk for tips! :)

Storbritannia hadde vært nydelig, men det tror jeg ikke lommeboka tillater i år :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...