Gå til innhold

Tett vask, hvem ringer jeg?

Anbefalte innlegg

Skal til å stille verdens dummeste spørsmål, men jeg har altså ikke peiling. Ståa er sånn at poden greide å trykke ned den «toppen» over sluket på vasken. Så den satt seg fast. Det er meningen at man skal kunne trykke på en liten spak bak blandebatteriet så den går opp igjen, men det funker ikke (for de som bodde her før har vært cowboyer og gjort alt selv). Jeg har prøvd å dra den opp, men den sitter bom fast. Så nå er vasken «tett». 

Hvem ringer jeg for sånt? Dette er en sånn ting man ringer fedre for, men min er dessverre gått bort. Så hva gjør jeg, ringer jeg rørlegger for en sånn ting? 

Hilsen slukøret 

Anonymkode: 55eb4...2d3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446876-tett-vask-hvem-ringer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal til å stille verdens dummeste spørsmål, men jeg har altså ikke peiling. Ståa er sånn at poden greide å trykke ned den «toppen» over sluket på vasken. Så den satt seg fast. Det er meningen at man skal kunne trykke på en liten spak bak blandebatteriet så den går opp igjen, men det funker ikke (for de som bodde her før har vært cowboyer og gjort alt selv). Jeg har prøvd å dra den opp, men den sitter bom fast. Så nå er vasken «tett». 

Hvem ringer jeg for sånt? Dette er en sånn ting man ringer fedre for, men min er dessverre gått bort. Så hva gjør jeg, ringer jeg rørlegger for en sånn ting? 

Hilsen slukøret 

Du trenger virkelig en mann i livet ditt. Du klarer deg ikke alene...

Anonymkode: d5eda...5d2

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hilsen slukøret 

Se under vasken din. Mulig du finner «spaken» direkte tilknyttet  proppen der og manuelt kan få løsnet den. 

Anonymkode: a37c3...281

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du trenger virkelig en mann i livet ditt. Du klarer deg ikke alene...

Anonymkode: d5eda...5d2

Hun klarer seg jo helt fint. Hun søker informasjon og ordner opp. 

Noen klarer faktisk å gjennomføre ting uten en mann til hjelp ;) 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hilsen slukøret 

Exen

Anonymkode: 99d90...c9e

Se under vasken, bak vannlåsen. Der skal det være en stang med skrue som du kan prøve å skru på, hvis det er samme system som jeg var borti for mange år siden (og hvis jeg husker rett).  Du kan og prøve å Rikke litt på den stanga og se om proppen løsner.

Anonymkode: 5bd23...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...