Gå til innhold

Hvem ville dine foreldre helst sett deg gift med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foreldrene mine ville nok valgt en odelsgutt på en av gårdene i nærheten, men det hadde ikke vært noen god match til tross for at vi har vokst opp sammen og kjent hverandre hele livet. Det ville blitt et helt annet liv enn det jeg lever nå og neppe like godt. 

Himmel og hav skrev (Akkurat nå):

Foreldrene mine ville nok valgt en odelsgutt på en av gårdene i nærheten, men det hadde ikke vært noen god match til tross for at vi har vokst opp sammen og kjent hverandre hele livet. Det ville blitt et helt annet liv enn det jeg lever nå og neppe like godt. 

Åh, en odelsgutt… 

Hadde jeg ikke møtt mannen min så hadde jeg sikta meg inn på en odelsgutt med gård og dyr 🤩

Anonymkode: de0a1...5cf

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Han kunne nok faren min også foreslått. Vi gikk på vgs sammen, og er en smart og hyggelig fyr, så et helt ok forslag. 

Anonymkode: b3795...89b

Absolutt en kjekk og smart fyr. Og way out of my league... Tviler på at jeg hadde hatt noen sjans, så derfor; trokke det... 😄  må være litt realistisk da. 😆

Anonymkode: f3670...2e4

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Absolutt en kjekk og smart fyr. Og way out of my league... Tviler på at jeg hadde hatt noen sjans, så derfor; trokke det... 😄  må være litt realistisk da. 😆

Anonymkode: f3670...2e4

Jeg hadde en greie med ham da vi gikk på skolen, men det er klart at han i ettertid utviklet seg i en annen retning enn meg. 

Anonymkode: b3795...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...