Gå til innhold

Vi har hatt sex to ganger

Anbefalte innlegg

Han er gift.  Han elsket sexen med meg og var veldig giret i starten. Vil treffe meg igjen, vil ha god tid neste gang. 

Men nå er han rolig, har ikke hørt fra han på 2 døgn. Er det å forvente?  Jeg tenker på han hele tiden 😬😬

Anonymkode: 99f75...26e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446827-vi-har-hatt-sex-to-ganger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han er gift.  Han elsket sexen med meg og var veldig giret i starten. Vil treffe meg igjen, vil ha god tid neste gang. 

Men nå er han rolig, har ikke hørt fra han på 2 døgn. Er det å forvente?  Jeg tenker på han hele tiden 😬😬

Hva er greia med å være så selvutslettende?

Anonymkode: 05a4c...371

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig er det å forvente, du kommer i siste rekke. Kjekk å ha på gress.

Anonymkode: 14c51...fa2

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig er det å forvente, du kommer i siste rekke. Kjekk å ha på gress.

Jeg gidder ikke å gi han mye av meg selv da... jeg vil ikke "stå klar" for han.. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gidder ikke å gi han mye av meg selv da... jeg vil ikke "stå klar" for han.. 

Men det er jo akkurat det du gjør, når du stiller sprøsmål til hvorfor han har vært stille i bare 2 dager.

Anonymkode: dc28d...662

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo det du gjør. Du venter til det passer han. Er det slik du vil leve livet ditt?

Anonymkode: 19c08...8a7

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

2 døgn og du maser? Han har en familie, en ektefelle og kanskje barn? Han har jo ikke tid til deg hver sag? Du er i beste fall sett med dine øyne elskerinne, kanskje er du en ONS. Og hva er så attraktivt med en utro mann? Hva skal du med en utro mann? Han er jo ikke verdt det.

Anonymkode: 54dc0...f83

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

2 døgn og du maser? Han har en familie, en ektefelle og kanskje barn? Han har jo ikke tid til deg hver sag? Du er i beste fall sett med dine øyne elskerinne, kanskje er du en ONS. Og hva er så attraktivt med en utro mann? Hva skal du med en utro mann? Han er jo ikke verdt det.

Jeg maser ikke på han. Jeg skriver her.

Han er ikke verd det nei, jeg bare liker han 🙈

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Men det er jo akkurat det du gjør, når du stiller sprøsmål til hvorfor han har vært stille i bare 2 dager.

Anonymkode: dc28d...662

Jeg stiller spørsmål her. Ikke til han så klart 🤩🤩

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo det du gjør. Du venter til det passer han. Er det slik du vil leve livet ditt?

Anonymkode: 19c08...8a7

Ikke til han. Men her 😬😬

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du gjør jo det, du tenker på han hele tiden og venter på at han skal ta kontakt. Ha litt selvrespekt og dropp han.

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du gjør jo det, du tenker på han hele tiden og venter på at han skal ta kontakt. Ha litt selvrespekt og dropp han.

Ja. Men HAN vet jo ikke det. Heldigvis 

Jobber med å drite I han 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Han har barn. 

Hvordan komme over han da?

Han feirer vel påske med familien sin da. Det er jo de som får dele høytidene og de betydningsfulle øyeblikkene med han. 

Anonymkode: e9492...1e8

Ja, heldige dem, spesielt kona, som får feire høytidene og de betydningsfulle øyeblikkene med en løgnaktig utro mann som bare sitter og gleder seg til neste gang han kan ha sex med hi.

Anonymkode: 419cf...aef

Du er dum, du... 

Anonymkode: c5a68...9b5

Jeg maser ikke på han. Jeg skriver her.

Han er ikke verd det nei, jeg bare liker han 🙈

Men.. Eier du ikke samvittighet? Integritet? Hvorfor synke så dypt at du involverer deg i denne mannen? For å finne ut om du har draget? Føler du deg bedre nå, siden han velger deg fremfor henne ( noen dager.) ? 

Så spesiell er du ikke. Han får i pose og sekk. Holder deg på gress. 

Anonymkode: 91c64...fef

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Men.. Eier du ikke samvittighet? Integritet? Hvorfor synke så dypt at du involverer deg i denne mannen? For å finne ut om du har draget? Føler du deg bedre nå, siden han velger deg fremfor henne ( noen dager.) ? 

Så spesiell er du ikke. Han får i pose og sekk. Holder deg på gress. 

Anonymkode: 91c64...fef

Jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har heller ikke dårlig samvittighet.

Jeg føler meg ikke spesiel nei. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har heller ikke dårlig samvittighet.

Jeg føler meg ikke spesiel nei. 

Dårlige mennesker begge to med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...