Gå til innhold

Bh uten spiler til store hengepupper. Hjelp ønskes.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tåler ikke spiler lengre. Får skikkelig eksem.

Trenger tips til gode bh’er som støtter godt.

Anonymkode: badfc...fc2

Henvisning til brystreduksjon? 
 Min erfaring tilsier at det ikke finnes spillefri bh som støtter store daier som henger. - utslett av bh kan være medvirkende til at du går operasjon dekket.

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sports BH. Eller gå uten noe som helst. 

Anonymkode: eb9ec...282

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg bruker nesten utelukkende sports-bh. 
Kun en sjelden gang bruker jeg spile-bh, under enkelte kjoler f.eks. 

Anonymkode: fced3...62c

Da blir det vel ganske flatt? Det gjør det i hvert fall i mine sports-bh`er

Anonymkode: a4de1...371

Annonse

ulenissen skrev (2 timer siden):

Min erfaring tilsier at det ikke finnes spillefri bh som støtter store daier som henger. - utslett av bh kan være medvirkende til at du går operasjon dekket.

Ble nysgjerrig og googla brystreduksjon… ett av kriteriene er at det skal være mulig å fjerne MINST 350-500gr fra hvert bryst.. det er ganske mye .. trodde at mine var store, men hvis det fjernes 500gr f eks, så blir det ingenting 😅 da er de ikke så store tenker jeg 

Anonymkode: 27d13...7a6

ulenissen skrev (2 timer siden):

Er det noen som har fått avslag og kan dele begrunnelse for det?

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ble nysgjerrig og googla brystreduksjon… ett av kriteriene er at det skal være mulig å fjerne MINST 350-500gr fra hvert bryst.. det er ganske mye .. trodde at mine var store, men hvis det fjernes 500gr f eks, så blir det ingenting 😅 da er de ikke så store tenker jeg 

Men om du ikke kan bruke vanlig bh på grunn av eksem og heng, kan det være verdt å sjekke ut. Om du fjerner litt og løfter, vil jo det trolig hjelpe deg.

ulenissen skrev (3 timer siden):

Daier?? Enig, høres ikke særlig lekkert ut med «hengedaier,», i tillegg store. Stemmer for reduksjon.

Anonymkode: cd1b4...536

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Daier?? Enig, høres ikke særlig lekkert ut med «hengedaier,», i tillegg store. Stemmer for reduksjon.

Anonymkode: cd1b4...536

I Bergen heter det daier når de har en viss størrelse 🤣

Annonse

Hva er store hengepupper? Jeg hadde e-cup før bruker nå disse fra KappAhl. 
https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/bygellos-bh/boylelos-bh-seamless/614347/?nosto=productpage-nosto-2&_gl=1*cqi7ak*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImYCx5qijhQMVeg-iAx1qeQ5dEAQYASABEgJbBvD_BwE

Disse gir IKKE samme støtte som en spile-BH men den støtter og løfter nok. Den gir ikke synlige bulker under feks stramme skjorter, kjoler. Når jeg trener bruker jeg sports-BH, da holder ikke disse mål. 
Det er mange som selger denne typen, men KappAhl er det eneste stedet jeg har funnet disse med tre hemper i ryggen. 

Anonymkode: bcd61...b63

Er du sikker på at du får eksem av selve spilene?  

Jeg vil anbefale deg å gå ned i omkrets og opp i cup-størrelse.  Vanligvis vil det føre til BH som passer skikkelig og løfter opp og frem.  Om det er selve spilen du reagerer på så vil nok dessverre ikke det løse problemet, men det kan være verdt et forsøk? 

Anonymkode: b7d30...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...