Gå til innhold

Spist opp en 200gr sjokolade 😳

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og klager over vekta så stapper jeg i meg en stor Stratos. For en feil holdning. Går sikkert opp 1/2kilo😳

Har vært så deppa i påsken, barna sitter inne på rommet sitt og gubben jobber… Jeeeee… drømmepåske. I tillegg har jeg epilepsi og starta på en ny medisin som har gjort meg til et monster 🤯 Eller så er det overgangsalderen som tynger… 😜 Ingenting som skal til før jeg blir irritert, og det er såååå slitsomt. Noen som kjenner seg igjen? Derfor syns jeg at jeg fortjente litt sjokolade😅😅😅 

Anonymkode: f9589...cb0

Fortsetter under...

Skjønner at du tenker sånn, men jeg tror faktisk ikke det er uvanlig å spise en hel sjokoladeplate. Og du kan ikke gå opp 500 g av å spise 200 g :) Men jeg føler med deg, og jeg er helt enig i at du fortjente den :) Og hvis du skal tenke sånn, så var den jo bortkastet 😁

Anonymkode: 929c3...9ed

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner at du tenker sånn, men jeg tror faktisk ikke det er uvanlig å spise en hel sjokoladeplate. Og du kan ikke gå opp 500 g av å spise 200 g :) Men jeg føler med deg, og jeg er helt enig i at du fortjente den :) Og hvis du skal tenke sånn, så var den jo bortkastet 😁

Helt enig med deg, det her var helt bortkastet. Blir bare sliten i kroppen av og spise godis 🤯 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Helt enig med deg, det her var helt bortkastet. Blir bare sliten i kroppen av og spise godis 🤯 

Mente egentlig ikke at det vsr bortkastet, men hvis du bare tenker på at det var dumt, så var det jo ikke vits. Hvis du ført skal kose deg, så gjør det med god samvittighet:)

Annonse

En storplate med Stratos er "kun" 150 gram, så det er ikke så ille 😉 Og det kan jeg lett stappe i meg sjøl også (dessverre). Spist er spist, i morgen kan du kanskje få handla inn noen friske bær eller noe anna litt sunnere som kan friste når søtsuget kommer, eller når du trenger noe å kose (trøste) deg med. Å det må faktisk være greit å unne seg litt for mye sjokolade innimellom, så lenge det ikke er hver dag. Gå en liten tur ut, kanskje det hjelper på. Og så får du brukt noen ekstra kalorier også 😉

Anonymkode: 46afb...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...