Gå til innhold

Mirakelet i Gullspång

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (7 timer siden):

Jeg noterer meg at du skriver barnehage, og hvis det er det du sammenligner dette forumet med, så er jeg 1) ganske så enig, og 2) jeg "slår mer enn gjerne "spade i hodet" på visse her. 

Et sjeldent tilfelle av selvinnsikt. Har du reflektert over hvorfor du har et så stort behov for å bli sett? 

Anonymkode: 58560...306

Fortsetter under...

Elina skrev (5 timer siden):

Ja, hun er temmelig drøy i sin framtoning. Dama er over 80 år så kanskje noe aldersdemens/alkohol demens, ikke vet jeg men noe er det. 

Jeg vet ikke hvordan hun har klart å forfalske testen men jeg tror hun har gjort noe. Den første testen får vi vite veldig lite om.  Den andre søsteren blir jo helt satt ut av svaret på testen mens det virker som om Olaug bare ville bli ferdig med familien. Hun er ikke mye raus med noen egentlig. Det er ganske merkelig at det er Olaug som finner ut at Lita ble drept, hun er skikkelig engasjert og vil vite hva som hente med henne og hun får i tillegg rett.......

Ja, det er fullt mulig det er alder eller alkohol, men jeg tror hun kan ha vært sånn hele livet. Så utspekulert og løgnaktig. Blir man så endret med alderen når det ikke er sykdom? Det er påfallende at vi ikke får vite noe om hennes fortid annet enn det hun forteller selv. Det er også påfallende at vi ikke får vite noe rundt første test.. 

Ja, det er ganske drøyt det med "selvmordet", men nå var det jo ikke en akseptabel dødsårsak i familien hennes, så de har knapt undersøkt noe særlig selv. Eller stilt spørsmål..

ReneRene skrev (6 timer siden):

Hun kan ikke ha forfalsket den siste testen når det var flere vitner tilstede. Det må du jo forstå. Den første derimot, den kunne hun forfalsket. Mest sannsynlig gjorde hun da hun insisterte på test- kun fordi det ville gjøre henne mer troverdig.

Hun juger om det meste, og ingen får vite noe om fortiden hennes i dokumentaren. Hun tok muligheten som bød seg med å komme med en løgn da de to andre tenkte hun var søsteren. Kun for "gøy", kun for å manipulere og for å få oppmerksomhet. Hun elsker jo drama, men når ting ikke går hennes vei, så blir hun hoverende, nedlatende og kommer med trakasserende utsagn, som at hun kunne drept de søsknene hvis det var annen setting. Fatter ikke at folk ikke forstår hva som feiler henne...

For å forfalske de første testen måtte hun ha fått tak i DNA fra noen som var halvsøsken til de andre søsknene. For å forfalske den andre måtte hun bare få tak i DNA fra noen som ikke var det.

Hun kan kanskje ha klart å forfalske papirene, men det vanlige er at et eget svarbrev går til alle de involverte.

Anonymkode: f98e4...c73

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For å forfalske de første testen måtte hun ha fått tak i DNA fra noen som var halvsøsken til de andre søsknene. For å forfalske den andre måtte hun bare få tak i DNA fra noen som ikke var det.

Hun kan kanskje ha klart å forfalske papirene, men det vanlige er at et eget svarbrev går til alle de involverte.

Fra halvsøsken, hvorfor tror du det? Og uansett, enten var dåpsattest eller fødselsattest også falske ( eller begge deler ), så det ser ikke ut til at hun har problemer med å få tak i falske papirer. Hun har sikkert resultater av en falsk iq-test og på at hun var..løytnant også. Men nå kan det være at hun har høy iq da. Faktisk.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

I en nyhetssak om dokumentaren kommer det frem at ingen finner igjen den første testen. Det er der svaret ligger. Selvsagt hadde man kunnet finne testen HVIS det var tatt på en klinikk. De har sånt i arkivene. Den siste testen er korrekt tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...