Gå til innhold

Hvordan komme over en fyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt tips og råd til hvordan jeg skal komme over en fyr!

Tenker på han hele tiden... 

Hva skal jeg gjøre?

Vi er enda venner på snap,men har ikke slettet han der.... vet jeg burde det...

Holder på å bli sprø av all tenkingen!

Anonymkode: d44e5...b9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare avlede tankene dine og la det gå sin gang 

Kjærlighetssorg er både vondt og altoppslukende, og tar litt tid. Bare aksepter det, sørg deg ferdig, men ikke la det ta helt overhånd 

Ta pause fra det ved å aktivisere deg med andre ting, andre mennesker osv så du får tankene over på noe annet.

Anonymkode: 0aaa2...16d

Skrevet

Punkt 1: Slett han fra SoMe! 

Gå videre. 

Anonymkode: 87f04...49c

Skrevet

Jeg tror også tid og avstand er det som skal til. 

Anonymkode: 2aa61...070

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Punkt 1: Slett han fra SoMe! 

Gå videre. 

Anonymkode: 87f04...49c

Burde jeg skrive noe til han først? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Burde jeg skrive noe til han først? 

Nei. Du må rive av plasteret. IKKE gå tilbake, det er bare seigpining.

Som flere sier: det er bare tiden som hjelper. Tillat deg selv å ha det vondt, grin, sørg. Det vonde må du uansett gjennom, bli ferdig med det først som sist. Innimellom kan du tillate deg å forestille deg fremtiden, tillat deg å tenke «6 måneder fra nå er alt bedre. Om et år er han bare et minne».

Anonymkode: f6a57...e15

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Du må rive av plasteret. IKKE gå tilbake, det er bare seigpining.

Som flere sier: det er bare tiden som hjelper. Tillat deg selv å ha det vondt, grin, sørg. Det vonde må du uansett gjennom, bli ferdig med det først som sist. Innimellom kan du tillate deg å forestille deg fremtiden, tillat deg å tenke «6 måneder fra nå er alt bedre. Om et år er han bare et minne».

Anonymkode: f6a57...e15

Frister å skrive akkurat hva jeg føler og tenker! Fordi jeg er skikkelig skuffet og lei meg nå.... men vet samtidig at det blir et nederlag for meg om jeg gjør det! Vanskelig med mange følelser I bildet.... og irriterer meg at jeg går og venter på melding fra han.... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Frister å skrive akkurat hva jeg føler og tenker! Fordi jeg er skikkelig skuffet og lei meg nå.... men vet samtidig at det blir et nederlag for meg om jeg gjør det! Vanskelig med mange følelser I bildet.... og irriterer meg at jeg går og venter på melding fra han.... 

Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge siden er det at det ble slutt?

Anonymkode: 827e2...6e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge siden er det at det ble slutt?

Anonymkode: 827e2...6e9

Vi var ikke sammen... Men hadde mye kontakt... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du må bare avlede tankene dine og la det gå sin gang 

Kjærlighetssorg er både vondt og altoppslukende, og tar litt tid. Bare aksepter det, sørg deg ferdig, men ikke la det ta helt overhånd 

Ta pause fra det ved å aktivisere deg med andre ting, andre mennesker osv så du får tankene over på noe annet.

Anonymkode: 0aaa2...16d

Tar mye av tankene.... kjenner jeg er skikkelig sliten!!!!

Skrevet

Du kan jo skrive det ned (IKKE i snap!) bare for å sortere tankene dine. Men ikke send det til ham. 

Kjærlighetssorg er vondt, og det er en mager trøst at det går over etter hvert. 

Vær snill mot deg selv, gjør noe hyggelig for å distrahere deg fra det, og så plutselig en dag, så har du kommet deg videre. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (2 minutter siden):

Du kan jo skrive det ned (IKKE i snap!) bare for å sortere tankene dine. Men ikke send det til ham. 

Kjærlighetssorg er vondt, og det er en mager trøst at det går over etter hvert. 

Vær snill mot deg selv, gjør noe hyggelig for å distrahere deg fra det, og så plutselig en dag, så har du kommet deg videre. 

Tusen takk for gode tips! Det var lurt... å bare skrive det ned for seg selv... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...