Gå til innhold

Klarer ikke å gråte

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig sliten og fortvilet, men jeg klarer ikke å gråte. Jeg skulle ønske jeg sette meg ned å strigråte litt bare for å få ut litt fortvilelse, men det stopper helt opp. 

Jeg kan høre på trist musikk, tenke på triste ting, men ikke faen om det hjelper. Det er ikke det at jeg mangler empati, for jeg kan kjenne fortvilelsen, men der stopper det opp. 

Jeg har vært så vant til å hele tiden ta ansvar for alt at jeg klarer ikke å slippe opp. Det bare knyter seg inni meg. 

Er det flere som har det slik? Jeg har vært alene med sønnen min hele livet hans uten noe støtte fra familie. Moren min døde når jeg var 14, faren min var aldri der og nå må jeg prøve å ordne opp for han i tillegg til full jobb og alle andre ting som dukker.  Jeg har bare lyst å skrike høyt (sitter i åpent landskap så må holde meg nå men...) og grine litt, men neida....helt umulig. 

Anonymkode: 65650...8e6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446565-klarer-ikke-%C3%A5-gr%C3%A5te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan høre på trist musikk, tenke på triste ting, men ikke faen om det hjelper.

Det er dette som hjelper meg, eller, nærmere bestemt; filmer og serier. Må se en stund, og så plutselig kommer det. Tror kanskje ikke det hjelper hvis jeg ser med den intensjonen.

Eventuelt når jeg er så fysisk kjørt at det eneste som er igjen er tårer.

Anonymkode: ea0a0...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...