Gå til innhold

Skal jeg blande meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja hun får lov å bytte undertøy hver dag. Men jeg tenker på svettelukt, er redd hun må gå på skolen med klær som lukter

Anonymkode: c6d91...547

Har du kjent at det har luktet av henne da? Ellers er nok dette et ikke-problem

Anonymkode: 43257...25c

Annonse

Nei, du skal ikke blande deg.

Om 15 åringen selv synes det lukter får hun henge ut klærne, eller søle syltetøy på dem. Dette må hun ta med sin mor, eller ta med klærne til far og vaske de der.

Du har ingenting med det å gjøre, hvordan en voksen dame løser klesvask i sitt eget hus har ikke du noe med.

Anonymkode: f95d0...619

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja hun får lov å bytte undertøy hver dag. Men jeg tenker på svettelukt, er redd hun må gå på skolen med klær som lukter

Moren har sikkert ment jeans og gensere man har utenpå t-skjorter etc. Jeg har nettopp tatt opp det samme med min 16 åring. Hun legger alt til vask hver kveld, til og med jeans hun har brukt 2 timer hjemme i sofaen. 

Anonymkode: b4b0b...a28

Annonse

Jeg tenker at hvis tenåringen er en normal tenåring ( :) ), legger hun nok heller rent tøy på vask, enn å legge det i skapet. Er vel noe de fleste med tenåringer i hus opplever. Kanskje du heller skal støtte moren i hennes regler når du snakker med stedatter. En normalt oppegående mor, vil jo ikke la datter gå rundt med stinkende klær.

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Stedatteren min på 15 sa nettop at hos moren får hun ikke legge klær til vask før der er synlige flekker. Hva med lukt? Det kommer jo lenge før flekker. Har lyst å sende en sms til moren og høre om dette stemmer. Hadde du gjort det?

Du sender jo ikke melding til moren hennes når det er en regel moren har hjemme hos henne. Er du helt tullete? 😄 

Det er jo ikke din sak det her. Og så kan det hende hun lyver. Barn i den alderen er eksperter på å sette foreldre opp mot hverandre for å få viljen sin.

Og hvis det er sant, så be henne flekke til klærne når hun mener de må vaskes da. Det er sjelden til aldri at ungdommer på 15 får flekker på klærne. Mine er 14 og 16 og flekker får de ikke på klærne. 

Anonymkode: 2af2b...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...