Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å lage Toro langpanne? 😅

Anbefalte innlegg

Er hjemme 16.15 imorgen og må ut dørene igjen kl 17.45 med kaken 😅 Rekker jeg å lage den på den tiden? Skal spises kl 18. 

Nybegynner på dette 😅 Og har verken plass i kjøleskap eller tid til å lage ikveld.

Anonymkode: a5eb0...960

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Er hjemme 16.15 imorgen og må ut dørene igjen kl 17.45 med kaken 😅 Rekker jeg å lage den på den tiden? Skal spises kl 18. 

Nybegynner på dette 😅 Og har verken plass i kjøleskap eller tid til å lage ikveld.

Selv om du lager den i kveld treng den ikke stå i kjøleskapet. Ta aluminiumsfolie over langpanna.Tar ikke lang tid å lage, men er vel best om den ikke er helt nystekt. 

Anonymkode: 37674...016

De var litt knapt med tid, men det går sikkert, ville regnet 1 time fra du begynner til den er ferdig . Men da er sikkert kaken litt varm når du tar den med. Men jeg ville egentlig  laget den i dag, selv om jeg ikke hadde hatt tid 😉, har den aldri i kjøleskap natta over, men på et litt kjølig sted. 

Anonymkode: 914c8...5cf

Men kan jeg ha den stående på kjøkkenbenken fra ikveld og til imorgen kl 17.45? 
Jeg har som sagt ikke noe ledig kjøleskapsplass og heller ikke ikke noen andre kjølige plasser siden jeg bor i liten leilighet.

Hi

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har som sagt ikke noe ledig kjøleskapsplass og heller ikke ikke noen andre kjølige plasser siden jeg bor i liten leilighet.

Hi

Ta på folie og sett den på soverommet? Den er superkjapp å lage, steketid + maks 10 min, men så skal den jo avkjøles litt før glasuren skal på. 

Anonymkode: bf648...b02

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hi

Jeg pleier å ha den på gulvet under vinduet på soverommet😉😊. I kakeformen. 

Anonymkode: 914c8...5cf

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sjokoladekake kan fint oppbevares i romtemperatur, så jeg ville laget den i kveld.

Anonymkode: 1fa83...07a

Men oppbevares så lenge i romtemperatur? Det blir jo frem til imorgen kveld.

Hi

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men oppbevares så lenge i romtemperatur? Det blir jo frem til imorgen kveld.

Hi

Null problem! 

Bare dekk den godt til med aluminiumsfolie. Etter den har fått kjølt seg ned etter steking. 

Anonymkode: 9b3ba...cc1

Hvis alt du trenger står på benken tar det under 5 minutter å blande den sammen. Beregn 30 minutter til steking.  Det som kan bli et problem er glasur om du skal ha det. Det tar tid å få kaken kald nok.

Anonymkode: 0f0c9...07f

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Lag den før du går på jobb i dag?

Anonymkode: 6d36d...585

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...