Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helt ærlig; hvor ofte vasker du håret?Hver dag?En gang i uka?2 ganger i uka?

Jeg vasker det dessverre for ofte, mister fort den nye hårfargen…prøver nå med 2-3 ganger i uka…

Anonymkode: e600d...f11

Fortsetter under...

Annahver dag, noen ganger tredjehver dag. Kommer litt an på hva jeg skal. Noen ganger kan det bli to dager på rad også. Skal jeg på noe festligheter, vasker jeg alltid håret den dagen (og dagen etter 😅).

Anonymkode: 74e23...bd0

Annonse

Annonse

1-2 ganger i uka. Nå gikk det over en uke for jeg skulle klippe meg, men kom noe i veien hver gang har drøyd litt. Klipte meg ista og dusja håret. Det var mer fettete enn vanlig, men ikke noe mer fettete enn etter en dag når dattra vaska håret hver dag. Begge ungene vaska det nesten hver dag før, nå er det 1-2 ganger i uka på de begge og oftere 1 enn 2. De hadde en periode der de økte dagene mellom hver gang de vaska håret, og da ble det fettete. Nå blir det ikke så fettete lengre, ingen krise om det går lengre mellom hver vask heller. 

Hvor mye en svetter i hodebunn har også litt å si hvor mye en bør vaske håret. Jeg svetter mye når det er varmt ute og ikke har på meg caps. Da renner svetten og jeg må dusje hårt flere ganger om dagen. Om jeg trener eller gjør sndre fysiske ting svetter jeg ikke i hodebunnen. Så hvor ofte jeg vasker håret avhenger i mye. 

Anonymkode: 21f66...15f

Jeg svømmer fem dager i uken i klorvann og vasker da håret etter hver svømming. I tillegg så trener jeg som regel de 2 andre dagene som løping, saltrening eller styrketrening og da blir også håret vasket hvis jeg ble skikkelig svett. Jeg har langt, tykt og krøllete hår og ifølge min frisør så er håret veldig sterkt og takler så ofte vask bra.

Anonymkode: e0a2b...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...