Gå til innhold

Har en hvit vegg mellom kjøkkenbenk og overskap på kjøkken…

Anbefalte innlegg

Den er kun malt. Har lenge tenkt å legge fliser der, men aldri blitt. Om et halvt års tid tenker jeg å selge. Vil det da være verdt å få fliser opp på denne veggen eller la være? Hva tror dere?

Anonymkode: 6c171...bd4

Fortsetter under...

Nei, det ville jeg ikke gjort. Kjøper kan flise selv om de ønsker.

Om det er litt flekkete der ville jeg kjøpt en baderomsmaling som tåler å bli tørket av og bare malt der på nytt. Ikke lagt mer penger i det enn det altså.

Anonymkode: ef69e...f62

Imponerende at du har klart å holde en vanlig malt vegg ren bak koketopp og vask. Vi har fliser hjemme og glassplate i hele benkens lengde på hytta. 
Begge steder har dette blitt montert opp fordi vi ikke klarte å holde veggen ren uten, og det satt seg flekker i malingen som ikke gikk bort. 

Anonymkode: c06d7...67c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Imponerende at du har klart å holde en vanlig malt vegg ren bak koketopp og vask. Vi har fliser hjemme og glassplate i hele benkens lengde på hytta. 
Begge steder har dette blitt montert opp fordi vi ikke klarte å holde veggen ren uten, og det satt seg flekker i malingen som ikke gikk bort. 

Anonymkode: c06d7...67c

Jeg er ikke TS, men hos oss er kjøkkenet i  L-form, hvor den ene veggen har fliser, og den andre ikke 

Anonymkode: 31650...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...