Gå til innhold

Forberedelser og hjelp, prøvemuntlig eksamen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min som går siste året vil gjerne at vi skal diskutere eller høre han i stoffet før prøver så regner med det gjelder i forbindelse med eksamen også. Han jobber alltid godt med skolen så eksamen blir inget unntak. Vi begynner ikke med noe spesifikt før trekning annet enn å gjøre lekser, gjøre innleveringer , får veiledning når han står fast på skolen og øve til prøver. 

Vi snakket jo om fag til middag, i bilen ol, men vi gjorde ikke noe spesielt før eksamener. Prøvemuntlig er jo for at de skal fø øvd seg. Det ser jeg ikke noen grunn til å fokusere spesielt på.

Anonymkode: ac1dc...a8a

Min gutt i 10. klasse jobber greit med lekser og innleveringer gjennom hele året og følger med i timene. Han trenger sa ikke å øve til noen prøver og får likevel stort sett toppkarakterer. Så vi hjelper ikketil med noe. Menungdomer jo forskjellige og noen må følges opp mer (f.eks lillebror her i huset). 

Anonymkode: 1be55...986

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har dere hjelpt ungdommen med forberedelser til prøvemuntlig eksamen på ungdomsskolen?

Har dere (eller ungdommen) jobbet masse?

Har dere begynt med noe før trekning av fag?

Anonymkode: cbf31...55d

Mine ungdommer Jar jobbet jevnt hele året, og alltid med en ekstra innsats inn mot prøver. Vi jobber sammen med de dersom de ønsker det. Prøvemuntlig er en prøve som alle andre egentlig. De hat hatt der gjennom alle tre årene på ungdomsskolen. Så selvfølgelig har de øvd ekstra inn mot dette. 

Anonymkode: fd8e1...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...