Gå til innhold

Ville du hatt sex med kroppen full av elveblest?

Anbefalte innlegg

Mannen min reiser vekk i morgen, og planen var sex i kveld. Er sikkert tre uker siden sist pga diverse sykdom. Føler meg jo ikke spesielt sexy med rumpa og puppene dekket i røde vabler. Og alt klør. ☹️. Ville du ha droppet det? Har litt dårlig samvittighet for mannen min.

Anonymkode: 8c2ca...c4f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har sex når jeg har lyst. Vi avtaler aldri sex og jeg har aldri dårlig samvittighet for å si nei. 

Anonymkode: 8a88c...794

Poenget er egentlig ikke dette med samvittigheten. Jeg har lyst, men føler meg ikke så fin med kroppen full av vabler som klør. At vi avtaler sex forstår jeg kan høres litt kjedelig ut, men det kommer av en hektisk hverdag med veldig ulik døgnrytme og lite alenetid. Flere terapeuter anbefaler faktisk avtalt sex. 

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Poenget er egentlig ikke dette med samvittigheten. Jeg har lyst, men føler meg ikke så fin med kroppen full av vabler som klør. At vi avtaler sex forstår jeg kan høres litt kjedelig ut, men det kommer av en hektisk hverdag med veldig ulik døgnrytme og lite alenetid. Flere terapeuter anbefaler faktisk avtalt sex. 

Hvis du har lyst og mannen din også har lyst så kjør på, men kanskje la være å røre så mye på de områdene som er såre og klør. 

Anonymkode: 0b712...a96

Annonse

Om elveblesten påvirket meg på en slik måte at jeg ville bli distrahert og ute av stand til å komme i stemning eller nyte sexen, ville jeg ikke hatt den. Men om det «bare» er hvordan det ser ut så hadde det ikke spilt noen rolle.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så lenge du har lyst, og han iklke bryr seg, hva er problemet?
Kjør på

Anonymkode: 19f25...189

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...