Gå til innhold

Du som er rundt 1.70-1.75 og normalvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 180 cm og normalvektig og spiser følgende:

frokost: 2 knekkebrød med to kokte egg. 
lunch: havregrøt kokt på usøtet mandelmelk, med proteinpulver, kanel på toppen. 
middag: hva enn vi har: wok, kjøttkaker, pasta etc. 

spiser ikke kveldsmat men spiser frukt i løpet av dagen. 
drikker kun vann og svart kaffe k løpet av dagen. Drikker aldri kalorier med mindre det er vin i helgene. Aldri vært overvektig. 

Anonymkode: 3e29b...cf6

Veier 64 kg 

Anonymkode: 3e29b...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg leste det hun skrev. Hun skrev fløte i kaffen, så hun hadde nok skrevet det, hvis hun hadde pålegg på knekkebrødene. Utover dette må du ha meg unnskyldt, jeg klarer ikke ta mennesker seriøst når de skriker i en helt alminnelig samtale. 

Anonymkode: 40c50...ff7

Jo, selvsagt har jeg pålegg på knekkebrødene. Og jeg spiser kjøtt og grønnsaker til middag. 

Anonymkode: b8f49...b8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du spiser jo hele dagen

Anonymkode: 2fa8a...314

Det gjør hun absolutt ikke. 

Anonymkode: b0076...e92

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hun spiser frokost, lunsj, middag, kvelds, og spiser nøtter, sjokolade og frukt i tillegg mellom måltidene. Så jo. Hele dagen.

Anonymkode: 2fa8a...314

Idiot. Hun spiser nesten ingen ting til frokost, og du tolker sjokolade og nøtter helt feil. Hun spiser ikke frukt, sjokolade osv mellom måltidene/hvert måltid😂 herregud.

Anonymkode: b0076...e92

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Tenkte det samme. Jeg spiser to-tre store måltider over 8 timer, faster resten av døgnet. Man kan uansett ikke sammenligne normalvektige med de som har vært overvektig og gått ned, da vektnedgang setter ned forbrenningen. Aktivitetsnivå har også mye å si. 

Anonymkode: 40c50...ff7

Dette er ikke noe du skal spre som "normalt", de fleste trenger mellommålid om man har kun 3 måltid dagen, og spiser Hi det hun nevner over her vil hun nok fint holde vekten om ikke svært lav forbrenning. Hun skal jo ikke sulte seg gjennom dagen heller! 

Anonymkode: 75405...af1

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Dette er ikke noe du skal spre som "normalt", de fleste trenger mellommålid om man har kun 3 måltid dagen, og spiser Hi det hun nevner over her vil hun nok fint holde vekten om ikke svært lav forbrenning. Hun skal jo ikke sulte seg gjennom dagen heller! 

Anonymkode: 75405...af1

Det er da like normalt å ikke spise mellommåltid som det er å spise det.

Og går man kraftig ned i vekt så senkes forbrenningen, og man kan ikke sammenligne matinntak med folk som aldri har vært overvektige.

Anonymkode: c7e14...308

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er da like normalt å ikke spise mellommåltid som det er å spise det.

Og går man kraftig ned i vekt så senkes forbrenningen, og man kan ikke sammenligne matinntak med folk som aldri har vært overvektige.

Anonymkode: c7e14...308

Med tanke på at dette er matinntaket mitt nå og jeg fortsatt går NED i vekt, regner jeg jo med at jeg må øke det litt for å holde vekten?

HI

Anonymkode: afc46...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...