Gå til innhold

Hører min datter onanere i lytt leilighet...

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på om jeg har håndtert dette på en riktig måte. Jeg er en ung alenemor til en 15 år gammel jente. Så vi bor i en liten lytt leilighet. Hun er en snill og rolig jente, og er som jenter flest på denne alderen med venninner osv. Hun har blitt veldig aktiv på det å onanere, noe som er helt ok for meg. Jeg onanerer også, men problemet er at jeg hører henne hver gang, selv om hun gjør dette på soverommet hennes. Hun kan gjøre det flere ganger om dagen. Jeg ville ikke si noe til henne for såre henne, eller gjøre henne flau, så jeg har ikke sagt noe. Men i går kveld da jeg onanerte valgte jeg å lage litt lyd, slik at hun hørte meg. Jeg vet at dette er helt teit gjort, og føler meg dårlig etter dette, men jeg ville gjøre det for å gjøre henne oppmerksom på at det er veldig lytt her. Så i dag har jeg ikke hørt noe, så tror hun har skjønt det. Men var dette veldig feil måte av meg å håndtere det på synes dere? Jeg vil også si at hun ikke har oppført seg noe annerledes i dag enn hun vanligvis gjør. 

Anonymkode: ff044...d81

Fortsetter under...

Det syns jeg er helt teit måte å gjøre det på. Onani er privat og det kan du godt si til henne. Si at det hun gjør er hennes sak, men at du ikke ønsker å høre det. Kan ikke tenke meg noe verre enn å møtte høre sin egen mor stønne. Sønnen vår har sex, med lyd, kunne ikke ramla meg inn å ha sex med lyd for å «ta igjen». Da snakker man om det 

Anonymkode: 60c6e...26f

Selv for konfliktskye meg så synes jeg  at det var en teit måte å gjøre det på. Er enig at du måtte si noe, for plutselig en dag så kunne det vært noen på besøk som hørte det. Men du burde gjort det på en annen måte som ikke innebar at hun trengte å høre deg onanere.

Anonymkode: 51de5...70e

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det syns jeg er helt teit måte å gjøre det på. Onani er privat og det kan du godt si til henne. Si at det hun gjør er hennes sak, men at du ikke ønsker å høre det. Kan ikke tenke meg noe verre enn å møtte høre sin egen mor stønne. Sønnen vår har sex, med lyd, kunne ikke ramla meg inn å ha sex med lyd for å «ta igjen». Da snakker man om det 

Det er jo ikke "for å ta igjen".  Synes det er en grei måte å gjøre oppmerksom på at det er lytt jeg. Alle er ikke komfortabel med å si ifra om slike ting.

Anonymkode: facea...7e8

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Selv for konfliktskye meg så synes jeg  at det var en teit måte å gjøre det på. Er enig at du måtte si noe, for plutselig en dag så kunne det vært noen på besøk som hørte det. Men du burde gjort det på en annen måte som ikke innebar at hun trengte å høre deg onanere.

Jeg vet det. Det var teit av meg. Men som jeg skriver i Hi, ville jeg ikke si noe for å såre henne eller gjøre henne flau, for det hadde hun blitt. Vet ikke hvordan jeg skulle sagt det til henne uten at hun hadde blitt lei seg og skammet seg. 

Hi

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet det. Det var teit av meg. Men som jeg skriver i Hi, ville jeg ikke si noe for å såre henne eller gjøre henne flau, for det hadde hun blitt. Vet ikke hvordan jeg skulle sagt det til henne uten at hun hadde blitt lei seg og skammet seg. 

Hi

Hadde hun blitt mer flau av det, enn av å høre du onanere da?

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hadde hun blitt mer flau av det, enn av å høre du onanere da?

Virker slik. Hun har oppført seg helt vanlig i dag til henne å være...

Hi

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hi

Si det som det er. At det er veldig lytt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi

Jeg synes det er litt sykt jeg da. At du onanerer med lyd, vel vitende om at datteren din skal høre på. Altså...... 

Anonymkode: ca00a...e19

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes det er litt sykt jeg da. At du onanerer med lyd, vel vitende om at datteren din skal høre på. Altså...... 

Anonymkode: ca00a...e19

Dette reagerte jeg også på. Meget spesielt. 

Anonymkode: 8c042...b8a

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hi

Jøjemeg, hvordan mener du det gjør henne mindre flau å høre deg onanere med lyd enn at du sier til henne at det er veldig lytt?

Du trenger jo ikke si du hører henne onanere om du føler det blir for kleint, du kan bare si at du hører litt vel godt fra rommet hennes så om det er noe hun ikke vil du skal høre må hun kamuflere med litt musikk eller noe.

Om hun da hadde vært høylytt etter det ville jeg gjort noe som gjorde at hun forsto, f.eks satt på radioen demonstativt høyt.

Anonymkode: d0b17...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...