Gå til innhold

Lån når en er alene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det burde du. Jeg er ufør på minstesats, og har 1 barn under 18 år. Og jeg fikk 1 mill i boliglån i høst. Hadde da 3 mill egenkapital.

Anonymkode: 2eb4b...45e

Jeg har prøvd å legge inn på disse boliglånskalkulatorene og da er det jo så ulikt hva som kommer opp. Tar en bort barn så øker det mye, men med barn ser det ut som noen banker bare vil tilby en halv million 🥴

Anonymkode: 05013...742

Du er i hvert fall godt innenfor rammene. Noen opplever en del fratrekk pga barn under 18, men søk flere steder, gjerne en lokal, en stor og en konkurrerende nykomling. Skulle du få avslag, noe jeg ikke tror, kan du sende søknad om startlån i husbanken. 

Anonymkode: 27567...59b

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har prøvd å legge inn på disse boliglånskalkulatorene og da er det jo så ulikt hva som kommer opp. Tar en bort barn så øker det mye, men med barn ser det ut som noen banker bare vil tilby en halv million 🥴

De lånekalkulatorene er det store slingringsmonn på, der er de nøye på at de ikke lover med enn de kan innfri når du faktisk søker.

Ville gått i en lokal sparebank, de er mye lettere å ha med å gjøre enn de store upersonlige bankene.

Anonymkode: 5b4a1...d24

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

På de, så får jeg at jeg ikke kan få lån i det hele tatt. Men jeg kontaktet banken min, de kjenner jo til meg, og jeg har jo alltid betalt lånene mine. Og siden jeg har 3 mill i egenkapital, så var det ikke noe problem for meg å få 1 mill i lån. 

Så er ganske sikker på at du får lån.

Anonymkode: 2eb4b...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...