Gå til innhold

Bare lite tips ang. ball i ungdomsskolen og vgs

Anbefalte innlegg

Jeg har rett og slett ikke tenkt over dette før, så deler i tilfelle det kan være til nytte for noen. Sist uke var jeg på et møte på skolen om datteren min og satt på kontoret til rådgiver. På veggen hang flere penkjoler og jeg sa i spøk at her var hun klar for en hver anledning. Hun fulgte blikket mitt, lo og forklarte at de ikke var til henne, men at hun hadde fått noen fra tidligere elever og tok vare på dem til elever som ikke har råd til kjole selv. Videre sa hun at hun gjerne skulle hatt noen dresser og litt sko også til å låne ut. Jeg ble så positivt overrasket og rørt over initiativet, og med tre sønner som har vokst ut av masse dresser, skal jeg definitivt donere de som kan være aktuelle med tanke på rett størrelse.

Så nå oppfordrer jeg dere med tenåringer til å høre med skolen deres om de har et slikt system, og eventuelt donere bort kjoler, dresser eller sko som deres ungdom ikke lenger trenger slik at de kan brukes av noen som gjerne vil delta på skoleball, men ikke har råd til klærne. 

Anonymkode: 79cc7...5b4

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...