Gå til innhold

Er det galt å legge merke til at noen sitter i rullestol?

Anbefalte innlegg

Madonna får en masse pes for at hun la merke til at noen satt i rullestol. Er dette virkelig så ille synes dere?

Hun ber fansen om å stå så lurer hun på hvorfor noen av de ikke står. Så lite som skal til for at det skal bli store overskrifter i dag...

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/video-madonna-klager-over-en-fan-som-sitter-på-konserten-hennes-før-hun-oppdager-at-vedkommende-sitter-i-rullestol/ar-BB1jEeCC

https://www.kk.no/video/madonna-slaktes-ekkel-oppforsel/FuLQzquO

Anonymkode: cb89a...be4

Fortsetter under...

Hvis man har blitt over 60 år før man skjønner at det er forskjellige grunner til at folk gjør noe, så fortjener man all pes man kan få. Hva i all verden hadde hun med om mannen sto eller satt? 

Anonymkode: 4ad2b...5a6

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det å henge noe ut sånn er noe man ikke gjør uansett grunn til at de sitter.

Anonymkode: b4b8e...8a1

Det var hennes konsert, ikke rart at hun reagerte på noen som ikke sto.

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det er veldig rart. Det er nesten så man kan mistenke henne for å være litt dement. Det er ikke normal oppførsel. Tenk hvordan han som satt der følte seg!!!

Annonse

Jeg syns reaksjonen hennes ikke er grei. De i rullestol har ofte spesielle plasser, så dette burde ikke vært noe nytt for hun. Men det er også vanskelig for de med handikap å skaffe seg biletter til slike ting, så om det har vært dårlig opplegg for dette på hennes tidligere konserter burde hun virkelig få seg en øyenåpner nå. 

Har en datter med ME som har skjønt hun ikke kan dra på konseter lenger uten rullestol, men det tørr hun ikke enda pga hva folk kan si eller blikka hun får. Hun er ikke handikappet i hverdagen, men hun må planlegge for en tur lengre enn en rask tur innom Kiwi er ikke mulig å gjøre alene ofte lengre. Hun har vært på Ikea med venner i rullestol, det var mange blikk hun fikk og det syns hun er vanskelig. Så det å skulle dra på en konsert er langt frem i tid tror jeg og tror ikke reaksjonen til Madonna gjør det noe bedre. 

Anonymkode: 65c0a...4fb

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde du likt å få det spørsmålet foran alle andre?

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Alt er politisk ukorrekt for tiden! Særlig hvis det er moro.

Nei det var ikke et dumt spørsmål. Men folk blir jo sure for ingenting for tiden.

Anonymkode: 2b13d...2e0

Du hadde syntes det var gret om du eller barnet ditt ble satt til veggs foran en hel haug med mennesker, det hadde ikke gjort noenting, ikke vært ubehaglig på noen som helst måte Det hadde bare vært morro??

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns reaksjonen hennes ikke er grei. De i rullestol har ofte spesielle plasser, så dette burde ikke vært noe nytt for hun. Men det er også vanskelig for de med handikap å skaffe seg biletter til slike ting, så om det har vært dårlig opplegg for dette på hennes tidligere konserter burde hun virkelig få seg en øyenåpner nå. 

Har en datter med ME som har skjønt hun ikke kan dra på konseter lenger uten rullestol, men det tørr hun ikke enda pga hva folk kan si eller blikka hun får. Hun er ikke handikappet i hverdagen, men hun må planlegge for en tur lengre enn en rask tur innom Kiwi er ikke mulig å gjøre alene ofte lengre. Hun har vært på Ikea med venner i rullestol, det var mange blikk hun fikk og det syns hun er vanskelig. Så det å skulle dra på en konsert er langt frem i tid tror jeg og tror ikke reaksjonen til Madonna gjør det noe bedre. 

Anonymkode: 65c0a...4fb

Dummeste jeg har hørt

Anonymkode: eb939...828

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Du hadde syntes det var gret om du eller barnet ditt ble satt til veggs foran en hel haug med mennesker, det hadde ikke gjort noenting, ikke vært ubehaglig på noen som helst måte Det hadde bare vært morro??

Det er jo bare å svare for seg. Blir du satt til veggs mye i dagliglivet? Det må være plagsomt å være så skjør.

Anonymkode: 08466...cf6

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo bare å svare for seg. Blir du satt til veggs mye i dagliglivet? Det må være plagsomt å være så skjør.

Det må være plagsomt å være så dum og uten empati for andre.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det må være plagsomt å være så dum og uten empati for andre.

Empati for hva da? At noen sitter i rullestol og artisten IKKE så det er ingen grunn til å rulle ut de blødende hjertene. Ellers klages det jo over at "de ser bare stolen min, ikke meg", forøvrig.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Empati for hva da? At noen sitter i rullestol og artisten IKKE så det er ingen grunn til å rulle ut de blødende hjertene. Ellers klages det jo over at "de ser bare stolen min, ikke meg", forøvrig.

Du misser jo poenget fullstendig, ikke at det er noe overraskende da.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvordan svarer man for seg når man blir kjeftet på fra scenen? Her er det jo Madonna som tabbet seg ut så veldig. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Da får du forklare meg hva "poenget" er.

Poenget er at personen ble hengt ut for å ikke reise seg når hn tydligvis ikke kunne/hadde problemer med det. 

Ufattelig at man må forklare dette for et voksen menneske. 

Det er ikke galt å legge merke til, det er vel i mange sammenhenger meningen man skal også. Det er galt å kommentere det i plenum slik hun gjør. Helt riktig at hun fikk pepper for den. Har du betalt for å være tilskuer, skal du få være det, ikke ufrivillig deltaker. 

Anonymkode: a1701...1ac

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men flott at Madonna gjorte det da, for da har syterne enda noe mer å gnæge og mase og klage og føle seg sekundærkrenka over.

Anonymkode: 624cd...5d8

Enkelte av dere her inne er så ufyselige og dumme at jeg fatter ikke at det er mulig en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...