mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. mars 2024 #51 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): forsatt ikke lett å få med seg hva hva folk sier her omg snakk om å være treg skulle jeg dratt dit hadde det vart på tirsdagen the well har selv sagt at hvis det ikke passer det dem har av badetøy kan man bruke eget Anonymkode: 30045...e46 Hvor har de sagt det?
Twintipp Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #52 Skrevet 16. mars 2024 Vi valgte et annet spa. Jeg personlig har på en måte ingen behov for å gå rundt naken, eller å se andres kjønnsorgan i brystsvøm. Helt sikkert mange som synes det er behagelig, men garantert noen pervo personer som nyter godt av dette tilbudet😅 Og i tillegg må jeg kjøpe nytt badetøy om jeg kunne på en tirsdag😅 Trodde neste dette var en spøk! Nei, vi har bestilt på et annet spa, hvor jeg kan gå i eget badetøy, og slipper å se andres skrotum😅
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #53 Skrevet 16. mars 2024 Twintipp skrev (1 time siden): Vi valgte et annet spa. Jeg personlig har på en måte ingen behov for å gå rundt naken, eller å se andres kjønnsorgan i brystsvøm. Helt sikkert mange som synes det er behagelig, men garantert noen pervo personer som nyter godt av dette tilbudet😅 Og i tillegg må jeg kjøpe nytt badetøy om jeg kunne på en tirsdag😅 Trodde neste dette var en spøk! Nei, vi har bestilt på et annet spa, hvor jeg kan gå i eget badetøy, og slipper å se andres skrotum😅 Da er saunaevent ved Farris bad en usikker opplevelse, der har jeg sett både skrotum og opplevde ei som skrevet over meg mot toppen av badstuen 😆😆🙈 Anonymkode: d1008...d8f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #55 Skrevet 16. mars 2024 Jeg er tynn men alikevel føler jeg meg ikke komfortable med å bruke deres badetøy. Så da er valget veldig enkelt for meg- benytte meg at et annet Spa anlegg. Skjønner ikke hvorfor en skal henge seg opp i størrelsene. Er man for feit til xxxl, så er det ikke mye genetisk altså. Selvpåført ! Anonymkode: 80795...316
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #56 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg er tynn men alikevel føler jeg meg ikke komfortable med å bruke deres badetøy. Så da er valget veldig enkelt for meg- benytte meg at et annet Spa anlegg. Skjønner ikke hvorfor en skal henge seg opp i størrelsene. Er man for feit til xxxl, så er det ikke mye genetisk altså. Selvpåført ! Anonymkode: 80795...316 Snakk om å ha problemer For en enorm dårlig person du er som er så ekstrem frekk Håper for guds skyld du ikke har unger!!!!!! Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #57 Skrevet 16. mars 2024 Twintipp skrev (3 timer siden): Vi valgte et annet spa. Jeg personlig har på en måte ingen behov for å gå rundt naken, eller å se andres kjønnsorgan i brystsvøm. Helt sikkert mange som synes det er behagelig, men garantert noen pervo personer som nyter godt av dette tilbudet😅 Og i tillegg må jeg kjøpe nytt badetøy om jeg kunne på en tirsdag😅 Trodde neste dette var en spøk! Nei, vi har bestilt på et annet spa, hvor jeg kan gå i eget badetøy, og slipper å se andres skrotum😅 Helt opp til deg om du ikke vil dra dit Jeg vil heller ikke se folk naken så da kan man dra på tirsdag da alle må ha på seg badetøy Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #58 Skrevet 16. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (6 timer siden): Ikke på dette stedet. Jo dem har sagt det selv Anonymkode: 30045...e46
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. mars 2024 #59 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jo dem har sagt det selv Anonymkode: 30045...e46 Hvor har DE sagt det?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #60 Skrevet 16. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden): Hvor har DE sagt det? Jeg har selv spurt dem om det å da sa dem at passer det ikke så kan man bruke eget badetøy Skjønner ikke hvorfor det var så ekstremt viktig å vite hvordan jeg fikk vite det Anonymkode: 30045...e46
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. mars 2024 #61 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg har selv spurt dem om det å da sa dem at passer det ikke så kan man bruke eget badetøy Skjønner ikke hvorfor det var så ekstremt viktig å vite hvordan jeg fikk vite det Anonymkode: 30045...e46 Fordi at hvis det er slik så finnes det ingen problemstilling.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #62 Skrevet 16. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (14 minutter siden): Fordi at hvis det er slik så finnes det ingen problemstilling. Nei jeg har ikke sagt at det var det heller var jo derfor jeg skrev det når jeg fant det ut å det gjorde jeg ikke før i går Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #63 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (På 15.3.2024 den 18.25): Det er hurtigtørkende og trekker ikke til seg så mye vann, så det blir mindre vannsøl i annlegget. Anonymkode: 145f5...673 Når ble det farlig med vannsøl i et badeanlegg. Anonymkode: ef0d9...3d2
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #64 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Snakk om å ha problemer For en enorm dårlig person du er som er så ekstrem frekk Håper for guds skyld du ikke har unger!!!!!! Anonymkode: 30045...e46 For dette innlegget her ikke frekt i det hele tatt..... Anonymkode: ef0d9...3d2
Twintipp Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #65 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Da er saunaevent ved Farris bad en usikker opplevelse, der har jeg sett både skrotum og opplevde ei som skrevet over meg mot toppen av badstuen 😆😆🙈 Anonymkode: d1008...d8f Ha ha🤣😅
Twintipp Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #66 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Helt opp til deg om du ikke vil dra dit Jeg vil heller ikke se folk naken så da kan man dra på tirsdag da alle må ha på seg badetøy Anonymkode: 30045...e46 Sant. Men når du må kjøpe badetøy og i tillegg styret med å få det til den dagen det ikke er nudistfest, da gikk det over for meg😅 Heldigvis flere spaanlegg en kan dra hvor det er påkledde folk og du har på egne klær👍🏼
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #67 Skrevet 16. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Hvor har DE sagt det? De sier det i sin egen video! https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ Anonymkode: a0058...2ae
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. mars 2024 #68 Skrevet 16. mars 2024 (endret) Anonym bruker skrev (4 minutter siden): De sier det i sin egen video! https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ Anonymkode: a0058...2ae Så bra! Det er jo helt gull og da er det jo i grunn helt uproblematisk. Riktig link gjør også susen😊 Endret 16. mars 2024 av mamma til adhd gutt<3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #69 Skrevet 16. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (21 minutter siden): Så bra! Det er jo helt gull og da er det jo i grunn helt uproblematisk. Riktig link gjør også susen😊 👍 Jeg håper flere får med seg videoen 😊 Anonymkode: a0058...2ae
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2024 #70 Skrevet 17. mars 2024 Anonym bruker skrev (På 15.3.2024 den 22.39): nei må jeg virkelig si det samme igjen noen blir overvektige på grunn av medisiner som man må gå på. det kan man ingen ting for noen blir det av psykiske årsaker det kan man ikke noe for noen har bare vært uhedlig med dna det kan man hvertfall ingen ting for, det gjør at det nesten er helt umulig å gå ned i vekt uansett hva man gjør jeg selv er overvektig og det er det flere grunner til men uansett om man er overvektig eller ikke så skal alle kunne dra på spaet dem kan ikke nekte folk det på grunn av vekt Anonymkode: 30045...e46 Det er INGEN som «nekter folk det pga vekt»! Du vil ikke gå naken - ditt valg. Anonymkode: 5a715...efc
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2024 #71 Skrevet 17. mars 2024 Anonym bruker skrev (På 15.3.2024 den 14.15): en 3xl er ikke så stort når det tilsvarer en 2xl eller xl jeg vet godt at man er overvektig det var ikke poenge poenge er at når man krver at folk bruker dems bade tøy må man ha str til alle desuten er det også viktig å huske at dem fleste som er det kan ikke noe for det, det er veldig få som legger på seg frivelig man kan faktisk legge på seg av medisiner som man må gå på di fleste blir det av en psykisk grunn det kan også være dna noe forskere har funnet for ikke så mange år siden noe å tenke på 😉 ikke døm andre for noe man ikke kan noe for Anonymkode: 30045...e46 Men har du vært der og prøvd badetøyet? De har vel 6-7 forskjellige modeller nå av badetøy. Jeg har er en stor kvinne og bruker til vanlig str 46 / XXL i badetøy. Og for meg passet XXL helt fint også der. Jeg har faktisk aldri vært ett sted der jeg føler meg så lite ukomfortabel i badedrakt. Det er alle former og fassonger og alle alderer. Jeg har vært der på naken dager, men det er ytterst får som går nakne rundt. De har badekåpe eller sjal rundt seg mens man går rundt, og tar det av seg i badstuen om man vil. Man kan bade med badedrakt om man ønsker det. Anonymkode: d49dd...5a0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2024 #72 Skrevet 18. mars 2024 Jeg skjønner ikke at bestettelsen etter spa er like sterk som hatet mot nakenhet. Er det virkelig andre alternativer enn Well for dere som absolutt må på spa? Jeg tror veldig mange av dere hadde bedre av en tur til psykologen. Spa for sinnet. Nakenhet burde være en befrielse, under riktige omstendigheter. Anonymkode: 02b26...cdf
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2024 #73 Skrevet 18. mars 2024 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg skjønner ikke at bestettelsen etter spa er like sterk som hatet mot nakenhet. Er det virkelig andre alternativer enn Well for dere som absolutt må på spa? Jeg tror veldig mange av dere hadde bedre av en tur til psykologen. Spa for sinnet. Nakenhet burde være en befrielse, under riktige omstendigheter. Anonymkode: 02b26...cdf Hvorfor burde det være en befrielse? Hva er slitsom eller ubehagelig ved å bruke badetøy? Anonymkode: 3863d...774
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2024 #74 Skrevet 18. mars 2024 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg skjønner ikke at bestettelsen etter spa er like sterk som hatet mot nakenhet. Er det virkelig andre alternativer enn Well for dere som absolutt må på spa? Jeg tror veldig mange av dere hadde bedre av en tur til psykologen. Spa for sinnet. Nakenhet burde være en befrielse, under riktige omstendigheter. Anonymkode: 02b26...cdf Jeg forstår ikke besettelsen etter spa. Bade og sitte i badstue sammen med masse folk… hva ER greia? Anonymkode: 28c58...129
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. mars 2024 #75 Skrevet 18. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke besettelsen etter spa. Bade og sitte i badstue sammen med masse folk… hva ER greia? Anonymkode: 28c58...129 Må du forstå det da? Alle liker ikke det samme. Så enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå