Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #26 Skrevet 15. mars 2024 https://www.dagbladet.no/kjendis/raser-mot-spa-irriterer-meg/75697058 Anonymkode: 30045...e46
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mars 2024 #27 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/raser-mot-spa-irriterer-meg/75697058 Anonymkode: 30045...e46 Sara selger badetøy og hennes tøy stopper på 3xl. Selv ikke hun har badetøy for alle. Hun har for mange , hvilket er veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #28 Skrevet 15. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (23 minutter siden): Du må ikke kjøpe tøy der da man kan velge å bade naken. Ellers er det andre spa du helt fint kan bruke eget tøy😊 Dette vet jeg, og det var altså ikke spørsmålet mitt. Anonymkode: 3863d...774
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #29 Skrevet 15. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Sara selger badetøy og hennes tøy stopper på 3xl. Selv ikke hun har badetøy for alle. Hun har for mange , hvilket er veldig bra! det er jo en stor forskjell her da for på the well må man opp flere str, mens saras sitt bade tøy er store i str så man kan på noe av det gå ned i str Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #30 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Hva begrunner de kravet om å kun bruke deres badetøy med? Jeg har brukt god tid på å finne en badedrakt jeg er komfortabel med, og betalt dyrt for den. Jeg er ikke interessert i å bli tvunget til å kjøpe klær jeg ikke trenger. Derfor har jeg til nå holdt meg unna slike steder. Det provoserer meg at de bidrar til et helt unødvendig overforbruk. Anonymkode: 3863d...774 Det er hurtigtørkende og trekker ikke til seg så mye vann, så det blir mindre vannsøl i annlegget. Anonymkode: 145f5...673
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #31 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er hurtigtørkende og trekker ikke til seg så mye vann, så det blir mindre vannsøl i annlegget. Anonymkode: 145f5...673 Det er det største sludder jeg har hørt😂alt de kommer på for å få selge ting. Og folk går på. Anonymkode: 3863d...774
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #32 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det er hurtigtørkende og trekker ikke til seg så mye vann, så det blir mindre vannsøl i annlegget. Anonymkode: 145f5...673 jeg syns ikke det er grunn npk til at man kan kun bruke dems badetøy. har dem så mye problemer med vann søl når det er basseng da burde dem funnet på noe annet og drive med jeg har også lest at det er på grunn av hygene men det er jo det man har klor til 🤣 jeg syns ikke dem kan være så opptatt av hygene heller når dem skal ha naken spa da kan det skje mye rart 🫢👅 har har både sett og lest at folk gjør ting man ikke skal drive med i det offentlige 🥒 er ikke mye hygenisk det altså Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #33 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er det største sludder jeg har hørt😂alt de kommer på for å få selge ting. Og folk går på. Anonymkode: 3863d...774 Det er jo ikke snakk om å gå på, det er snakk om å enten innrette seg etter reglene der eller la være å dra dit... Jeg personlig drar ikke dit. Anonymkode: 145f5...673
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #34 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er jo ikke snakk om å gå på, det er snakk om å enten innrette seg etter reglene der eller la være å dra dit... Jeg personlig drar ikke dit. Anonymkode: 145f5...673 det er en teit regel spsielt når badetøyet ikke passer alle, man må opp 2 størrelser større enn det man egentlig bruker så enten må man kunne bruke sitt eget badetøy eller så må dem nesten ordne badetøy i flere størrelser Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #35 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): det er en teit regel spsielt når badetøyet ikke passer alle, man må opp 2 størrelser større enn det man egentlig bruker så enten må man kunne bruke sitt eget badetøy eller så må dem nesten ordne badetøy i flere størrelser Anonymkode: 30045...e46 Det er jo helt opp til dem å bestemme, det er deres sted. De har satt reglene, og vi bestemmer om vi vil bruke pengene våre der. Anonymkode: 145f5...673
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #36 Skrevet 15. mars 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Sara selger badetøy og hennes tøy stopper på 3xl. Selv ikke hun har badetøy for alle. Hun har for mange , hvilket er veldig bra! de ekskluderer flere kroppsfasonger, spesielt kvinners. det er diskriminering har dem di reglene på badetøy må det søren meg passe alle alle må da søren meg få kunne bade der uansett hva slags fasong man har Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #37 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (8 timer siden): en 3xl er ikke så stort når det tilsvarer en 2xl eller xl jeg vet godt at man er overvektig det var ikke poenge poenge er at når man krver at folk bruker dems bade tøy må man ha str til alle desuten er det også viktig å huske at dem fleste som er det kan ikke noe for det, det er veldig få som legger på seg frivelig man kan faktisk legge på seg av medisiner som man må gå på di fleste blir det av en psykisk grunn det kan også være dna noe forskere har funnet for ikke så mange år siden noe å tenke på 😉 ikke døm andre for noe man ikke kan noe for Anonymkode: 30045...e46 Selvfølgelig kan man noe for det. Det er selvpåført Anonymkode: 1c7dc...192
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #38 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): de ekskluderer flere kroppsfasonger, spesielt kvinners. det er diskriminering har dem di reglene på badetøy må det søren meg passe alle alle må da søren meg få kunne bade der uansett hva slags fasong man har Anonymkode: 30045...e46 Hvorfor må de det? Det er ikke et offentlig bad. Det er et privat drevet spa, de setter de reglene de vil for å få de gjestene de vil ha. Anonymkode: 145f5...673
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #39 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig kan man noe for det. Det er selvpåført Anonymkode: 1c7dc...192 nei må jeg virkelig si det samme igjen noen blir overvektige på grunn av medisiner som man må gå på. det kan man ingen ting for noen blir det av psykiske årsaker det kan man ikke noe for noen har bare vært uhedlig med dna det kan man hvertfall ingen ting for, det gjør at det nesten er helt umulig å gå ned i vekt uansett hva man gjør jeg selv er overvektig og det er det flere grunner til men uansett om man er overvektig eller ikke så skal alle kunne dra på spaet dem kan ikke nekte folk det på grunn av vekt Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #40 Skrevet 15. mars 2024 jeg gidder ikke å diskutere det der når dere har for vondt for å skjønne det er utrolig mye dårlige personer her som er så stygge mot folk som er overvektige. skjerpings !!!!! det er faktisk ikke noe annerledes for dem som er for tynne dem kan ikke noe for det heller men dem blir det aldri sagt noe på kan ikke follk bli litt flinkere til å være snille med hverandre eller er det virkelig for mye å be om 🥺 Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #41 Skrevet 15. mars 2024 mange som virkelig burde gå litt inn i seg selv å tenke reflektere på hvordan man oppfører seg herre min at det går ann !!!! Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #42 Skrevet 15. mars 2024 poenget er at the well må gjøre noe med badetøyet å det er ikke jeg alene om å mene, det er flere avis innlegg hvor dem har fått masse pepper på det der the well har også selv svart i et avis inlegg et at dem måtte gjøre noe med det etter all dem kritikken dem har fått noe de ikke har gjort Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2024 #43 Skrevet 15. mars 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): jeg har ikke mye lyst til å bade uten bade tøy skulle jeg dratt dit hadde det vært på en tirsdag hvor alle må ha det på jeg ønsker ikke se andre naken å spaet the well ekskludere mange som ønsker å dra dit Anonymkode: 30045...e46 De ekskluderer jo ingen, du ekskluderer deg selv pga egne preferanser. Det er jo du som velger å ikke reise dit fordi du ønsker noe annet. Akkurat det er da helt uproblematisk. Velg ett sted du er komfortabel med da… Anonymkode: d1008...d8f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #44 Skrevet 16. mars 2024 oslofrk skrev (På 11.3.2024 den 23.02): Helt nydelig der! Du kan velge om du vil kjøpe badetøy der, eller bade naken. I badstue/dusj må du være naken, men kan ha håndkle eller tynt stoff (fås kjøpt der til 79kr - prima som strandteppe) rundt deg. Det var uvant de første 5minuttene, så tenkte jeg nesten ikke mer på det. Gled deg! 😉 Men man sitter vel med håndkle rundt kroppen slik at pupper og underliv ikke synes? Eller sitter man helt uten noe rundt seg? Sitter man sammen med menn? Anonymkode: 952e2...0ce
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #45 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (8 timer siden): De ekskluderer jo ingen, du ekskluderer deg selv pga egne preferanser. Det er jo du som velger å ikke reise dit fordi du ønsker noe annet. Akkurat det er da helt uproblematisk. Velg ett sted du er komfortabel med da… Anonymkode: d1008...d8f Prøv å få med deg hva folk sier her så skjønner du litt mer greia Anonymkode: 30045...e46
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #47 Skrevet 16. mars 2024 Passer ikke badetøyet på the well så bruker man sitt eget badetøy Anonymkode: 30045...e46
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. mars 2024 #48 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Passer ikke badetøyet på the well så bruker man sitt eget badetøy Anonymkode: 30045...e46 Ikke på dette stedet.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #49 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Prøv å få med deg hva folk sier her så skjønner du litt mer greia Anonymkode: 30045...e46 At badedrakten ikke passer for store størrelser og man ikke ønsker å gå naken? Passer den ikke, kan man fint gå uten. Hvis en ikke vil det, ja da er det kanskje ikke dit en velger å dra. Hva mer er det å forstå? Det er ikke å bli ekskludert, men å velge bort. Anonymkode: d1008...d8f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2024 #50 Skrevet 16. mars 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): At badedrakten ikke passer for store størrelser og man ikke ønsker å gå naken? Passer den ikke, kan man fint gå uten. Hvis en ikke vil det, ja da er det kanskje ikke dit en velger å dra. Hva mer er det å forstå? Det er ikke å bli ekskludert, men å velge bort. Anonymkode: d1008...d8f forsatt ikke lett å få med seg hva hva folk sier her omg snakk om å være treg skulle jeg dratt dit hadde det vart på tirsdagen the well har selv sagt at hvis det ikke passer det dem har av badetøy kan man bruke eget Anonymkode: 30045...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå