Gå til innhold

Er det noen her som aldri trener?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke trene etter en ulykke. Trening trigger veldig. Høy puls gir migrene. Går noe turer på vår og sommer, men for hvert skritt jeg tar sprenger det i hodet. 

Jeg prøver å ha hende over hodet litt hver dag. Det er det eneste. 

Anonymkode: 8085f...b78

Annonse

Sønnen min trener aldri, han er 20 år. Ingen trening og ingen turgåing. Men han er tømrerlærling da, så han er jo på beina hele arbeidsdagen.

Hverken jeg eller gubben trener, men vi har også begge fysiske jobber, også går vi tur, så vi teller vel ikke med (vi har hund).

Anonymkode: efa35...023

🤚

Har ikke trent på sikkert 20 år og merker det først nå når jeg har sluttet i barnehage. Merker at jeg er svakere i muskler og skjelett, og det liker jeg i grunn ikke. 

Så har stadig planer om å begynne med litt styrketrening, men tror jeg sov den dagen viljestyrke ble utdelt og læren om innsats Vs. gevinst ble gitt 😇

Anonymkode: 14b7f...b3f

Da jeg ikke hadde hund, verken trente jeg eller gikk tur. Var i ferd med å råtne på rot, særlig under pandemien. Da ble jeg helt værfast i heimen. 

Så kom hunden inn i mitt liv, og nå går jeg 3 turer om dagen med den (som regel). Mitt daglige antall skritt har mer enn doblet seg. Jeg er fortsatt ingen atlet, men begynner å tro på at jeg kan overleve 50-årsdagen.

Anonymkode: 73ba4...50d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

🤚

Har ikke trent på sikkert 20 år og merker det først nå når jeg har sluttet i barnehage. Merker at jeg er svakere i muskler og skjelett, og det liker jeg i grunn ikke. 

Så har stadig planer om å begynne med litt styrketrening, men tror jeg sov den dagen viljestyrke ble utdelt og læren om innsats Vs. gevinst ble gitt 😇

Anonymkode: 14b7f...b3f

Du må finne noen aktiviteter du liker!
(Jeg liker dessverre kun 3 ting. Gå, svømme og danse.)

Annonse

Jeg trener aldri. Trente hver dag for maaange år siden. Så ble jeg syk og utbrent, og nå blir jeg liggende i flere dager hvis jeg prøver meg på noe som helst trening. Utrolig kjipt, men har ikke mistet troen på at jeg en dag skal klare å komme i form igjen. 

Anonymkode: fbf6c...e45

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Da jeg ikke hadde hund, verken trente jeg eller gikk tur. Var i ferd med å råtne på rot, særlig under pandemien. Da ble jeg helt værfast i heimen. 

Så kom hunden inn i mitt liv, og nå går jeg 3 turer om dagen med den (som regel). Mitt daglige antall skritt har mer enn doblet seg. Jeg er fortsatt ingen atlet, men begynner å tro på at jeg kan overleve 50-årsdagen.

Hvorfor svarer du i tråden? Du leste vel Hi? 

Anonymkode: 14517...1ad

Nei, har vært litt av og på, men får ikke tid til å presse det inn pga jobb, unger, livet.. men jeg går til og fra jobb og mye i jobben, så når ofte mellom 10000 og 15000 skritt daglig. Hjelper hvertfall litt

Anonymkode: 9a79b...ab6

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Så gøy, det var en trivelig historie. Blir veldig konkret hvorfor folk med hunder lever lengre 😃 

(Jada, jeg leter etter argumenter til mannen, har så lyst på hund 🤭)

Anonymkode: f4d85...fec

Jeg har ikke trent på mange mange år, det angrer jeg på nå som jeg har fått artrose, og knea mine er forferdelige vonde. Merker på tester hos fysioterapeut at jeg er svak i muskulaturen, noe som gjør ting enda vanskeligere. Så nå må det trenes, og jeg gruer meg.

Anonymkode: 418d5...efd

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Hun spør om det er noen som aldri trener eller går tur, så slutt og svar at dere går tur! 🤦‍♀️

Anonymkode: 6e0ee...092

Jeg svarte fordi de få gangene jeg går tur, så spaserer jeg bare. Går så rolig at det nesten ikke er gåing. Gikk tur på lørdag. 4,5 km. 1,5 time. Neste tur blir vel til sommeren. Så sjeldent.

Anonymkode: 9b80a...325

Jeg trener aldri. Har ME og tåler ikke trening. I gode perioder kan jeg gå kortere turer (15-30 min) i rolig tempo, men ikke mange ganger i uka. I dårlige perioder eller perioder hvor mye skjer, går jeg ikke tur. 

Anonymkode: c5a17...168

Anonym bruker skrev (På 11.3.2024 den 21.28):

Sønnen min trener aldri, han er 20 år. Ingen trening og ingen turgåing. Men han er tømrerlærling da, så han er jo på beina hele arbeidsdagen.

Hverken jeg eller gubben trener, men vi har også begge fysiske jobber, også går vi tur, så vi teller vel ikke med (vi har hund).

Anonymkode: efa35...023

Morsomt du nevner tømrerlærling. Sønnen min trener altså, men han er også tømrerlærlig - eller dvs han går tømrer vg2 og utplassert 2 dager i uka. Han er kjempe sliten og ser ut som han har løpt en hel dag når han kommer hjem. Så aktiv jobb!!

Anonymkode: efc77...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...