Gå til innhold

Hvor lenge går dere med BH før den går til vask?

Anbefalte innlegg

Det kan faktisk gå opp til én uke før jeg slenger den til vask. Pleier å lukte på den for å sjekke. Da vasker jeg den på 40 grader sammen med vanlig tøy som t-skjorter ol. Hvordan er det med dere andre? 

Anonymkode: 0e1ff...107

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Henger den gjerne ut av vinduet til lufting 🙈 

Anonymkode: 5726c...660

Heng den like gjerne i morell-treet, to fluer i en smekk 🍒 

Anonymkode: a3393...65d

Omtrent en uke, litt avhengig av hva jeg gjør på. Jeg bytter BH når jeg går ut på tur med hunden eller jogger, så den blir bare brukt én gang før vask, men hverdags-BH-en varer en ukes tid før vask. 

Anonymkode: eebfb...c68

Jeg bruker kun bh når jeg er på jobb, for øvrig bruker jeg sports bh. På jobb svetter jeg ingenting, så bhen kan jeg fint bruke i en uke. Sportsbhen skiftes daglig, da jeg svetter mye i den  

Anonymkode: c71ad...731

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det var veldig lenge. Tror egentlig du tuller. Men noen svetter og lukter veldig lite. 

Det kommer jo an på hvor mye man bruker den også. Selv bruker jeg bare bh under noen få klær. Dermed nlir det ikke mange timers bruk på 3 uker.

Anonymkode: 44762...358

Jeg vasker sjeldent bher. 🙈 Til mitt forsvar så bruker jeg bare bh når jeg er ute av huset ett bar ganger i uka. Hadde jeg brukt den på jobb, så hadde jeg vasket en gang i uka ja. 

Anonymkode: 9c301...5ce

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det kan faktisk gå opp til én uke før jeg slenger den til vask. Pleier å lukte på den for å sjekke. Da vasker jeg den på 40 grader sammen med vanlig tøy som t-skjorter ol. Hvordan er det med dere andre? 

Det varierer veldig etter om det er sommer, varmt og klamt, om jeg har vært mye i aktivitet eller stresset og svettet. Alt fra å bytte i løpet av dagen til å bruke den samme 2-3 dager er normalt for meg.

Anonymkode: f8e35...f1b

Har ikke nok bh'er til å skifte hver dag, har vel 3 gode jeg rullerer på 😅 De vaskes når jeg skal sette på en klesvask som bh'en kan bli med på. Kanskje 1 gang i uka, noen ganger litt mer. Svetter jeg i bh'en legges den så klart til vask. Når jeg trener bruker jeg sportsbh, den vaskes hver dag hvis jeg har svetta mye. Men har jeg ikke hatt en alt for hard økt, kan jeg driste meg til å bruke den 2 dager. 

Anonymkode: 17d96...deb

Litt utenfor tema her: mine BHer fra Lindex som jeg liker best, blir veldig fort ødelagt i vask. Med ødelagt mener jeg at den øverste kanten liksom vipper litt utover istedenfor å følge brystet slik at de ikke vises under Tskjorter osv.

Derfor vasker jeg sjelden, fordi jeg faktisk må hive dem etter ikke så utrolig mange vasker. Er dette et problem for noen andre? Jeg vasker dem på 30 grader i en vaske pose

Anonymkode: 1c36c...078

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Litt utenfor tema her: mine BHer fra Lindex som jeg liker best, blir veldig fort ødelagt i vask. Med ødelagt mener jeg at den øverste kanten liksom vipper litt utover istedenfor å følge brystet slik at de ikke vises under Tskjorter osv.

Derfor vasker jeg sjelden, fordi jeg faktisk må hive dem etter ikke så utrolig mange vasker. Er dette et problem for noen andre? Jeg vasker dem på 30 grader i en vaske pose

Anonymkode: 1c36c...078

Vasker for hånd

Anonymkode: 9f4a5...db5

Bruker egne bher når jeg trener, men hverdags bh-ene kan også her gå lang tid mellom hver vask, bruker ikke samme bh hver dag (bytter etter farge og form) så hvor mange ganger de blir brukt vet jeg ikke. Jeg lukter og sjekker, er ytterst sjelden de faktisk luker noe som helst. Å så vasker jeg dem alle sammen en gang i blandt når jeg får "ånden over meg" 

Anonymkode: 0b217...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...