Gå til innhold

Maser du når venner er opptatt?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk flere meldinger fra ei venninne i dag. Var flere spørsmål der, men ingen som hastet. Jeg svarte at jeg hjelper tante med flytting. Er hjemme om 2 timer. Ok. Det er greit svarte hun. 

Etter 30 minutter fikk jeg en ny melding fra henne der hun skrev at jeg ikke hadde svart på meldinger 

For meg er dette mas. Men kanskje jeg overdriver 

Anonymkode: 73c5b...d12

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446402-maser-du-n%C3%A5r-venner-er-opptatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk flere meldinger fra ei venninne i dag. Var flere spørsmål der, men ingen som hastet. Jeg svarte at jeg hjelper tante med flytting. Er hjemme om 2 timer. Ok. Det er greit svarte hun. 

Etter 30 minutter fikk jeg en ny melding fra henne der hun skrev at jeg ikke hadde svart på meldinger 

For meg er dette mas. Men kanskje jeg overdriver 

Anonymkode: 73c5b...d12

Ja, dette er mas. Helt enig med deg. Du sa du var opptatt. Får hun svar før kl 23. Så er der bra. 

Man må ikke svare på sekundet. 

Anonymkode: 394ff...447

Annonse

Ja, dette er veldig, veldig, veldig masete av henne! Jeg hadde blitt skikkelig irritert. Du sa at du var opptatt og når du var ledig, så med mindre det omtrent står om livet (og da ringer man vel også,  ikke sender melding) så kan man fint vente til vedkommende har tid.

Anonymkode: 89d78...0f4

Jeg maser ikke. Om jeg ringer noen jeg ikke vet er opptatt og de svarer «jeg er opptatt» så venter jeg til de gir en lyd. Har ei venninne jeg alltid vet hvor er og hva driver med, (pga snapkart og daglig kommunikasjon) så jeg ringer ikke om hun er avgårde, på ferie, etc. Men hun har en annen venninne som gjør det, og ikke skjønner at hun ikke alltid er midtpunkt. 

Anonymkode: 3b2db...2da

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg maser ikke. Om jeg ringer noen jeg ikke vet er opptatt og de svarer «jeg er opptatt» så venter jeg til de gir en lyd. Har ei venninne jeg alltid vet hvor er og hva driver med, (pga snapkart og daglig kommunikasjon) så jeg ringer ikke om hun er avgårde, på ferie, etc. Men hun har en annen venninne som gjør det, og ikke skjønner at hun ikke alltid er midtpunkt. 

Anonymkode: 3b2db...2da

Ja, det kalles Main Character Syndrome 😆

Anonymkode: 792cb...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...