Gå til innhold

Dersom jeg drikker en halv flaske vin i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dersom jeg drikker en halv flaske vin i kveld, rødvin 14,5%, og slutter å drikke rundt kl 23, vil jeg da være kjørbar rundt kl 08:30 i morgen tidlig?

Anonymkode: ebde7...254

Mest sannsynlig. Det er jo ingenting. 

Anonymkode: 5b6b4...0df

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Avogtil.no

Synes det høres mye ut med 1/2 flaske og under 12 timer -ville ikke gjort det.

Anonymkode: 07efa...c19

Etter den vil jeg være kjørbar kl 03:15, syns personlig det høres veldig tidlig ut, men likevel lenge før kl 08:30

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du vet du skal kjøre i morgen tidlig er det ikke bare å la vær å drikke? Så viktig er vel ikke alkoholen?

Anonymkode: 9c106...633

Syns det er veldig godt på komplementere et godt måltid mat mad vin til.
Skal ut og spise med ei venninne, og gutten skal på cup i morgen tidlig

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Syns det er veldig godt på komplementere et godt måltid mat mad vin til.
Skal ut og spise med ei venninne, og gutten skal på cup i morgen tidlig

Tipper maten er god selv om du ikke får supe i deg alkohol. Å stå på cup med poden og stinke alkohol er ikke mye kledelig. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tipper maten er god selv om du ikke får supe i deg alkohol. Å stå på cup med poden og stinke alkohol er ikke mye kledelig. 

Omg 🙈

Anonymkode: 5ea42...ef0

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sorry, men man stinker ikke alkohol dagen etter et par glass vin.
Ikke som man er på fylla.

Jeg syns maten blir bedre med riktig vin til.
Hva du syns er ikke min sak

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sorry, men man stinker ikke alkohol dagen etter et par glass vin.
Ikke som man er på fylla.

Jeg syns maten blir bedre med riktig vin til.
Hva du syns er ikke min sak

Sorry. Men du spør her inne om du kjørbar dagen etter du bare må drikke så da får du svar deretter. At du ikke greier prioritere er trist - trodde man vokste fra seg slike fakter etter tenårene. 

Sorry. Men du spør her inne om du kjørbar dagen etter du bare må drikke så da får du svar deretter. At du ikke greier prioritere er trist - trodde man vokste fra seg slike fakter etter tenårene. 

Du prosjisjerer dine egne negative følelser over på hi, burde ikke en voksen holde seg for god til det.

Anonymkode: 5ea42...ef0

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dersom jeg drikker en halv flaske vin i kveld, rødvin 14,5%, og slutter å drikke rundt kl 23, vil jeg da være kjørbar rundt kl 08:30 i morgen tidlig?

En halv flaske vin er det samme som 2-3 glass. Halva Norge drikker 2 glass vin på en lørdagskveld og kan kjøre morningen etter.

Anonymkode: f6d1f...c3e

To glass vin til maten = supe i seg og stinke alkohol.

Herregud.

Anonymkode: a6fb4...b95

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

En halv flaske vin er det samme som 2-3 glass. Halva Norge drikker 2 glass vin på en lørdagskveld og kan kjøre morningen etter.

Anonymkode: f6d1f...c3e

Heldigvis ikke

Anonymkode: b7116...892

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tykk i hue, juba - juba... 

Anonymkode: 5b6b4...0df

Det er uproblematisk. En grei pekepinne er ca 12 timer etter en flaske, noe mindre ved så høy prosent. Med mindre du har en leversykdom, er 1/2 flaske ute av kroppen etter 12 timer med god margin. 

Anonymkode: f5441...fc2

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

😂😂😂😂😂 det er så voksent at man får nesten neller. 

Dere er vel ca like voksne. Det oser ikke akkurat modenhet av din kommentar heller. 

Anonymkode: da44f...2a1

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Det er jo bare du som ikke klarer å svare på det hi spør om. Neste gang noen spør om noe tilsvarende, så bare ta utgangspunkt i at de spør fordi de har lyst på de glassene med alkohol. Voksne mennesker bestemmer selv når de vil drikke alkohol og hvor mye, og verken du eller moralismen din har noe dere skulle ha sagt angående det.

Anonymkode: afe7f...311

Det er jo bare du som ikke klarer å svare på det hi spør om. Neste gang noen spør om noe tilsvarende, så bare ta utgangspunkt i at de spør fordi de har lyst på de glassene med alkohol. Voksne mennesker bestemmer selv når de vil drikke alkohol og hvor mye, og verken du eller moralismen din har noe dere skulle ha sagt angående det.

Da kan man drikke alkohol de hundre andre lørdagene man ikke skal kjøre ungen sin tidlig på cup neste dag. Slutter aldri å bli sjokkert over hvor avhengig mange er av alkohol. 

Da kan man drikke alkohol de hundre andre lørdagene man ikke skal kjøre ungen sin tidlig på cup neste dag. Slutter aldri å bli sjokkert over hvor avhengig mange er av alkohol. 

Eller man kan drikke alkohol den lørdagen man skal kjøre ungen sin på cup neste dag, uten at du er forplikta til å mene noe om det. 
Utover det har du ett og annet å lære om avhengighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...