Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skulle ønske jeg var en sånn som hadde stålkontroll på dette her, men det har jeg altså ikke. Har lagt av penger gjennom fjoråret fordi jeg visste jeg kom til å få restskatt. Gleden var stor da jeg så at jeg får 15000 igjen :) Fikk skattemeldingen torsdag. 

Anonymkode: 43865...d7d

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Når man da sender inn for vi det i løpet av kort tid eller er det juni som før? 

Anonymkode: 47581...998

Utbetales fortløpende, stort sett 😃

Anonymkode: c84f3...e44

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Skulle ønske jeg var en sånn som hadde stålkontroll på dette her, men det har jeg altså ikke. Har lagt av penger gjennom fjoråret fordi jeg visste jeg kom til å få restskatt. Gleden var stor da jeg så at jeg får 15000 igjen :) Fikk skattemeldingen torsdag. 

Anonymkode: 43865...d7d

Deilig når det går den veien. Om ikke du regner det ut selv, kan du holde ganske god oversikt ved å bruke kalkulatoren til dine penger. Altinn kan du hele tiden se dine arbeidsforhold og hvor mye som er rapportert inn til nå. Lønnsslippen din viser hvor mye skatt du har betalt hittil i år.  Jeg tar alltid en liten beregning før halv skatt, er jeg bakpå ber jeg om fullt trekk. 

Ved å legge inn ca i kalkulator, la oss si du skal betale 200 000 i skatt i løpet av ett år, så ser du på lønnsslippen ca hvordan du ligger an utover høsten. Det gir en god pekepinne uten at du sette opp regnestykke 😃 Fungerer selvfølgelig best om inntekten din er noenlunde jevn hver måned. 

Anonymkode: c84f3...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...