Gå til innhold

Bursdagsgave til 13 åringen (gutt)

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva jeg skal kjøpe 🤔 eldste fikk London tur i gave, og tenker jo at det bør bli en tur/opplevelse. Men aner ikke hvor🤔 han har ADHD og autisme så London eller andre så store byer er utelukka. Noen som har tips? Bor i Rogaland. 

Anonymkode: 56e45...d3d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva interesserer han seg for? Min hadde valgt fotballtur, og hadde klart byen da. Men kun fordi det er hans særinteresse 

Anonymkode: 764b1...aff

Det var så lett med eldste, ho har alltid hatt lyst til å dra til London, shopping og storbylivet. Har vurdert Bergen og Kristiansand, men det blir jo ikke det samme som London 🙈

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Det var så lett med eldste, ho har alltid hatt lyst til å dra til London, shopping og storbylivet. Har vurdert Bergen og Kristiansand, men det blir jo ikke det samme som London 🙈

Men du kan jo spørre han også da? Det kan hende han har tenkt på noe. Ellers har du dette: https://nvmusa.org/

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Men du kan jo spørre han også da? Det kan hende han har tenkt på noe. Ellers har du dette: https://nvmusa.org/

Dette er sikkert i England? Tror ikke det. Gutten er på utviklingsmessig som en 7-8 åring, kan ikke engelsk. Kan heller ikke lese mer enn korte ord og kan heller ikke skrive. HI

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva med en tur til Oslo? Tusenfryd, Vil vite senter, naturhistorisk museum og kino elsker mine barn. 

Anonymkode: 73708...d44

Godt forslag👍 evt Bergen og akvariet 🤷 HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...